WŁASNE ZDOLNOŚCI
Każdy ninja, oprócz nauki dostępnych światu zdolności, może spróbować opracować własne, charakterystyczne i przystosowane do jego potrzeb. Żeby to zrobić należy sporządzić opis danego jutsu lub umiejętności zwykłej/dodatkowej i umieścić go w tym wątku. Następnie administracja dokonuje oceny i powiadamia zainteresowanego o swojej opinii. Proces ten może potrwać długo, nawet bardzo długo, więc należy się uzbroić w cierpliwość i przygotować jak najlepszy opis.
TWORZENIE WŁASNYCH TECHNIK
RODZAJE WŁASNYCH TECHNIK
TECHNIKI BĘDĄCE POŁĄCZENIEM INNYCH - konieczne jest, aby użytkownik posiadał techniki, które chce połączyć. Warto zamieścić linki do tych technik oraz opisać sposób ich połączenia.
ZUPEŁNIE NOWE TECHNIKI - czyli takie, które nie mają swojego podłoża w innym jutsu znanym dotychczas. Taka technika musi być wyjątkowo starannie opisana oraz zawierać możliwe jak najwięcej informacji.
WYMAGANIA
- Specjalizacja, z zakresu której ma powstać technika.
- Umiejętność manipulacji chakrą oraz profesji Mistrz Chakry, jeśli tworzone jutsu wymaga jej wykorzystania.
- Jeśli technika jest z zakresu TaiJutsu twórca musi posiadać profesję Specjalisty w TaiJutsu.
DODATKOWE INFORMACJE
- Przede wszystkim należy pamiętać, że nie można traktować techniki, która pojawiła się w mandze lub anime jako własnej, także opisy jutsu, które już wystąpiły w Naruto odpadają w przedbiegach.
- Twórcy nie ogranicza ilość własnych jutsu, można mieć ich, przynajmniej w teorii, nieskończenie wiele.
- Tworzenie technik rangi S dostępne jest tylko dla ninja, którzy przekroczyli 1.000 PW.
TWORZENIE WŁASNYCH UMIEJĘTNOŚCI
UMIEJĘTNOŚCI ZWYKŁE - można powiedzieć, że są to umiejętności będące podstawą pod dodatkowe i specjalne umiejętności, które na nich bazują. Taką umiejętność należy przyporządkować do profesji lub określić jako możliwą do opanowania przez każdego ninja.
Uwaga!
UMIEJĘTNOŚCI DODATKOWE - zaawansowane zdolności, które są niejako rozwinięciem preferencji każdego ninja. Muszą one bazować na już posiadanych umiejętnościach lub KG, które są rozwinięte do granic możliwości. Przykładowo, jeżeli chcemy stworzyć umiejętność bazującą na Mokutonie musimy posiadać ostatni poziom KG, ponieważ, żeby stworzyć coś własnego trzeba posiadać ogromne zdolności.
Uwaga!
Po akceptacji zdolności jej opis należy przekopiować do odpowiedniego działu na forum i można przystąpić do treningu, oczywiście po uprzednim napisaniu posta w zezwoleniach. Własne zdolności mogą być opanowane przez innych graczy tylko poprzez system mistrz-uczeń.
Offline
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Masaru napisał:
No panowie, będę szczery... ŹLE!
Ichuza: Owszem, skomplikowana nie jest (teoretycznie, bo gdyby nie Masaru to dalej bym jej nie rozumiał), ale już z jej sensem jest gorzej. Podsumowując całość, chcesz po napisaniu treningu zyskać dużo PU, które musiałbyś wydać, gdybyś rozwijał to coś w normalny sposób, tym bardziej jako mistrz. W niczym innym ona nie pomaga. Wytłumaczenie fabularne też jakoś do mnie nie dociera. Na dobrą sprawę to nie jest umiejętność, lecz specjalna forma treningu.
Ryo: Tutaj mamy do czynienia z pozoru niewinną, lecz przedobrzoną zdolnością. Nie wnikając w szczegóły - to coś nie ma żadnego minusu, a koszty chakry nie mogą się do nich zaliczyć. Zbyt dobra umka, bez wad, za śmieszne wymagania PU i dni treningu.
Oba opisy odrzucone.
Offline
Skorzystałem z nieco innego wzoru mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe.
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
[/hide]
Ostatnio edytowany przez Akio (2014-03-02 11:14:13)
Offline
Wyrzutek
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Ostatnio edytowany przez Yoshi (2013-09-21 14:45:21)
Offline
Dwie techniki własne:
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Może na początku kilka słów wstępu. Jeśli wydaje się Wam, że będziemy poprawiać Wasze opisy to jesteście w błędzie. Przywilej własnej zdolności ma to do siebie, że wymaga dobrego, czytelnego i szczegółowego opisu. Pal licho wstęp, który i tak pozostanie ukryty. Przede wszystkich chodzi o wszystkie aspekty techniczne, a pod tym względem 99% zdolności wypada tragicznie. Po prostu nie potraficie tego robić i, tak mi się przynajmniej wydaje, sądzicie, że to co dla Was jest logiczne będzie takie dla każdego innego.
Yoshi, pomijam już fakt, że taka zdolność powinna znaleźć się na forum możliwa do opanowania dla każdego, niestety wiele czynników złożyło się na to, że zapomniałem o tym bardzo dawno temu. Nikt inny na to nie wpadł, więc opis nie powstał. Całość nie trzyma się kupy, w ogóle. Wiemy co chciałeś odwzorować, ale według nas nie udało się. Idea jak najbardziej trafna, gorzej z wykonaniem. Zdolność powinna być zaopatrzona w wartości procentowe, mieć dokładnie określone warunki użytkowania i bonusy. Co ma znaczyć pojęcia 'aktywacja' w tym przypadku? Na koniec perełka... tylko 15 tur... serio? ODRZUCONE - DO POPRAWY
Ichuza, pierwsza technika ciekawa, pomysł bardzo fajny i w ogóle. Pomijając słaby opis mamy tylko jedną uwagę. Nie tylko manewr od dołu powinien być skuteczny, ale jakikolwiek inny również. Jest to o tyle istotne, że mało kto się we wszystkim połapie, tak czy siak, ale będzie to bardziej logicznie. Popraw ten mankament i jak najbardziej możesz trenować. PRZYJĘTE - DO POPRAWY
Druga technika odpada. Nie ma się tutaj nad czym rozwodzić, po prostu pachnie tutaj klanem Namikaze, poza tym opisane możliwości i przeciwwskazania wydają się na zupełnie nielogiczne. ODRZUCONE
Akemi, tak jak myślałem, sama idea została zaakceptowana również przez Masaru. Wszystko ładnie, nie licząc równie słabego, jak u poprzedników, opisu, ale brakuje szczegółów, niezwykle istotnych. Trochę mnie dziwi, że akurat Ty nie wpadłeś na to, że trzeba je przedstawić, toż to praktycznie one decydują o całej zdolności. Gdzie szybkość? Jakieś przeliczniki? Gdzie zasięg? Na prawdę, można się było do tego bardziej przyłożyć, tym bardziej, że nie musiałeś przedstawiać niczego skomplikowanego. PRZYJĘTE - DO POPRAWY
Zdolności przyjęte, ale z dopiskiem "do poprawy" są już praktycznie zatwierdzone, ale wymagają popraw, mniej lub bardziej istotnych. Ten sam dopisek przy odrzuconych oznacza, że cała koncepcja mechaniczna nam się nie podoba, ale po wprowadzeniu zmian jak najbardziej jesteśmy skłonni przedyskutować wszystko raz jeszcze. Samo 'odrzucone' nie podlega dalszym dyskusjom. Zakaz edycji powyższych postów, wszelkie zmiany prosimy umieszczać pod spodem.
Offline
Yoshi - Odrzucam pomysł.
Ichuza - Poprawione. Technika:
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Seiyuu || Karta Postaci || Battle Theme
Offline
Jest to umiejętność możliwa do opanowania jedynie przez klan Yuki i tak pozostanie.
Offline
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]