Ogłoszenie


#1 2013-07-08 19:22:38

Batsu

Zaginiony

47463267
Zarejestrowany: 2013-05-12
Posty: 263
Klan/Organizacja: Kaguya/Samotnicy
KG/Umiejętność: Shikotsumyaku
Ranga: Członek Klanu
Płeć: Wesoły Kostek
Wiek: 17 lat fabularnych

[Propozycja] Jeże

Jeże:

Kibin

http://iv.pl/images/49911175114120958176.jpg



     Kibin jest jeżem wyróżniającym się ze względu na odmienną budowę ciała niż u innych pobratymców. Porusza się na dwóch tylnich łapach, natomiast te przednie stosuje do walki lub pracy, jak człowiek. Ma kolce na całym ciele, poza brzuchem, nawet na rękach. Najbardziej widoczne i uwypuklone są na tylnej części głowy, a także na łapach. Wzrostem również powala, jak na jeże - wynosi on bowiem 2 metry. Sierść i igły jeża mają kolor niebieski, przez co wyróżnia się, nawet wśród równie innych zwariowanych zwierząt. Jeśli chodzi o charakter, to Kibin ma wyjątkowo luźne podejście do życia. Nie przejmuje się swoimi problemami, a czas wolny spędza na przyjemnościach, bądź czynnościach, które udoskonalają jego zdolności bojowe. Jeż należy do jednego z tych najbardziej szanowanych, ze względu na otwartość, miły i ciepły charakter, a także wrażliwość na potrzeby innych. Wszystkie te ciepłe właściwości jego charakteru nie przeszkadzają mu jednak w byciu samolubem, a także i skopania zadów przeciwnikom. Jeśli chodzi zaś o uznanie i szacunek dla przywołujących, to nie ma z nim problemów. Będzie czasem niechętny, powie kilka niemiłych słówek i wykona robotę, jak na porządnego Summona przystało.

Statystyki:
Chakra: 20.000
Siła: 70pkt
Szybkość: 150pkt
Zwinność:90pkt
Koszt wezwania: 23.000 chakry
Znane Jutsu: Brak

Katachi

http://iv.pl/images/63460789275855882284.png



     Katachi jest również jeżem, który nie należy do tych typowych, przynajmniej wyglądem. Jak Kibin, przemieszcza się na dwóch łapach, natomiast te przednie są tak zdeformowane, że wyglądają prawie jak ludzkie. Dzięki nim, Katachi zyskuje możliwość składania pieczęci. Jeż na całym ciele posiada różne igły, jednak na głowie ma kilka specyficznych, tworzących "fryzurę". Są one dłuższe i ostrzejsze. Barwa sierści i igieł jest biała, dlatego często jeż nazywany jest "Jeżem Śnieżnym". Katachi jest spokojny i opanowany, w zasadzie nie da się go zirytować, a co dopiero wywołać w nim złość. Jeż stara się być dobrym pomocnikiem przyzywającego, wykonując pracę bez ociągania. Kolejną z cech stworzenia jest gadatliwość. Katachi bardzo ludzi rozmawiać na różne tematy nie tylko z pobratymcami, ale też z ludźmi. Jeśli przywołujący poświęci czas na dysputy z Summonem, może zyskać wiele.. Katachi wydaje się być stworzeniem mało znaczącym, jeśli chodzi o możliwości bojowe, albo jakiekolwiek inne. Nic bardziej mylnego. Pomimo tego, że jego gabaryty są niewielkie(ma metr wysokości), potrafi pomóc użytkownikowi na wiele sposobów, a podczas walki jest nieoceniony.

Statystyki:
Chakra: 120.000
Siła: 40pkt
Szybkość: 80pkt
Zwinność:80pkt
Koszt wezwania: 18.000 chakry
Znane Jutsu:

[Ranga A] Karada o Henkan [Summonjutsu] - wykonać może Summon

http://img268.imageshack.us/img268/1992/brakobrazka.jpg



Bardzo zaawansowana technika, którą wykonać umie tylko Katachi. Polega ona na zamianie własnego ciała w jakiś przedmiot, broń, osłonę, cokolwiek. Działa na zasadzie stworzenia z ciała dowolnego kształtu, ale ma to kilka właściwości. Po pierwsze, potrafi połączyć się z ciałem przywołującego, tak, że nie da się go odczepić. Jedynie silne techniki, przynajmniej rangi B lub A są w stanie go odczepić, a nie zniszczyć. Dodatkowo, przedmiot ma oczka i usta Katachiego, aby mógł rozmawiać z innymi lub obserwować. Najciekawszą zdolnością przedmiotu, jest to, że Jeż potrafi wysunąć z niego swoje kolce w dowolnym momencie, aby przeciwnik został niespodziewanie ugodzony.

Dane techniczne jutsu:
Ranga: A
Żywioł: brak
Typ: Defensywny
Zakres: bezpośredni kontakt
Obrażenia: Tylko w przypadku ataku kolcami, średnie-duże.
Koszt chakry: 30.000 za użycie; 3.000 za wysunięcie kolców w jakimś miejscu
Inne: Kontrakt z jeżami

[Ranga D] Hassha Hari no Jutsu [Summonjutsu] - wykonać może Summon i przywołujący

http://img268.imageshack.us/img268/1992/brakobrazka.jpg



Bardzo prosta technika, którą polega na wystrzeleniu igieł, tworząc je za własną chakrę. Wielką zaletą techniki jest to, że Summon bądź przywołujący nie muszą składać pieczęci, lecz wystawić przed siebie rękę i "celować nią" w przeciwnika. Technika jest dosyć szybka i skuteczna, bo może nieźle zranić przeciwnika, jednak tylko w dużej ilości pocisków. Jutsu posiada jednak poważne ograniczenie. Igłami można strzelać seriami, a w jednej maksymalnie można zmieścić 20 igieł. Następnie trzeba odczekać kilka sekund, a potem można znów ostrzeliwać cel.

Dane techniczne jutsu:
Ranga: D
Żywioł: brak
Typ: Ofensywny
Zakres: 50 metrów
Obrażenia: średnie-duże (rany kłute)
Koszt chakry: 300 za igłę
Inne: Kontrakt z jeżami

[Ranga A] Hari no Hyoumen [Summonjutsu] - wykonać może Summon

http://img268.imageshack.us/img268/1992/brakobrazka.jpg



Jedna z najsilniejszych technik Katachiego. Polega ona na pokryciu swojego ciała wyrastającymi igłami o ogromnej wytrzymałości. Barierię, a w zasadzie zbroję, są w stanie zniszczyć tylko techniki rangi S. Niesie ona jednak straszliwe ograniczenie - podczas korzystania z jej obrony Summon nie może się poruszać. Jednak ma ona jeszcze jeden plus - można połączyć to Jutsu z Karada o Henkan, dzięki czemu jeż może najpierw zamienić się np. w kopułę, a potem osłonić ją zbroją.

Dane techniczne jutsu:
Ranga: A
Żywioł: brak
Typ: Defensywny
Zakres: Na ciało
Obrażenia: brak
Koszt chakry: 35.000 za użycie; 10.000 za turę utrzymania zbroi.
Inne: Kontrakt z jeżami


Kurai

http://iv.pl/images/12513452389019563625.jpg



     Największy, bo 25-metrowy aż Jeż. Kurai jest bardzo walecznym stworzeniem, można rzec, że kocha pojedynki i nie robi nic poza nimi. Dzięki jego umiejętnościom i woli walki osiągnął status lidera Jeży, dlatego wszelakie decyzje podejmuje właśnie on. Kurai ma czarną sierść, a jego kolce znajdują się praktycznie na całym ciele. Summon, dzięki swojej determinacji rozwinął się w dwóch dziedzinach: Taijutsu i Ninjutsu, dlatego może sprawiać problemy w walce, nawet innym doświadczonym stworzeniom. Kurai, jeśli chodzi o charakter jest małomówny. Lubi robić rzeczy po swojemu, jednak słucha się przywołujących go ludzi. Jest egoistyczny i chamski, często nie zwraca uwagi na inne osoby niż powiernika paktu. Kurai należy do jeży najbardziej aktywnych fizycznie, dlatego przyswoił sobie wiele cech charakteru pokroju wytrwałości, systematyczności, odwagi. Można rzec, że jest idealnym wojownikiem, ale nic poza tym.

Statystyki:
Chakra: 100.000
Siła: 140pkt
Szybkość: 50pkt
Zwinność:50pkt
Koszt wezwania: 25.000 chakry
Znane Jutsu:

[Ranga B] Katon: Hinotama [Summonjutsu] - wykonać może Summon

http://img268.imageshack.us/img268/1992/brakobrazka.jpg



Technika, którą może wykonać tylko ogromny Summon. Polega ona na wypluciu z ust ogromnej kuli ognia(wysokość kuli przekracza 10m), która ma na celu zniszczyć przeciwnika. Jest to bardzo silne Jutsu, ale jak wspominałem wcześniej, bez ogromnego wzrostu raczej nie ma szansy na wykonanie takiej techniki.

Dane techniczne jutsu:
Ranga: B
Żywioł: Katon
Typ: Ofensywny
Zakres: Duży (do 100 metrów)
Obrażenia: duże
Koszt chakry: 12.000 za użycie
Inne: Kontrakt z jeżami

[Ranga D] Katon: Hono Hari [Summonjutsu] - wykonać może Summon i przywołujący

http://img268.imageshack.us/img268/1992/brakobrazka.jpg



Technika Katonu, która jest bardzo przydatna. Polega ona na wypluciu z ust igieł stworzonych przez chakrę, ale już zarazem podpalonych. Dzięki temu przeciwnik dostaje obrażenia od "senbona" i płomieni. Pojedyncze ataki nie są w stanie zrobić krzywdy poza małą raną, jednak masowe użycie techniki już tak. Ograniczeniem tego Jutsu trzeba je wykonywać salwami, a w jednej zmieści się 25 ognistych igieł. Następnie trzeba wziąć oddech i można znów wypluwać twory.

Dane techniczne jutsu:
Ranga: D
Żywioł: Katon
Typ: Ofensywny
Zakres: mały-średni(30 metrów)
Obrażenia: zależne od ilości pocisków
Koszt chakry: 250 chakry od podpalonej igły.
Inne: Kontrakt z jeżami

Ostatnio edytowany przez Batsu (2013-07-09 14:49:01)


http://i.imgur.com/6VdCfSw.png

Offline

 

#2 2013-07-09 09:32:10

Gishi

Zaginiony

Zarejestrowany: 2013-06-08
Posty: 52
Klan/Organizacja: Kuran Sen
KG/Umiejętność: Fumetsu
Ranga: Członek Klanu
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 17 lat

Re: [Propozycja] Jeże

PRZYWOŁYWAŁBYM!

Jako, iż nie chce wyrażać swojej opinii jednym zdaniem, skonstruuje krótką i mam nadzieję, w miarę sensowną wypowiedź. Ogólnie pakt bardzo mi się spodobał, jest to bardzo oryginalny i fajny pomysł by wprowadzić jeżyki na forum. Pakt bardzo udany, opisy dużo mówią o technikach, nie dopatrzyłem się rażących błędów. Jestem jak najbardziej za wprowadzeniem do życia owych istotek ;)

Offline

 

#3 2013-07-09 10:08:15

Hiroshi

Martwy

19345760
Zarejestrowany: 2013-04-07
Posty: 527
KG/Umiejętność: Sharingan
Ranga: Członek Klanu
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 21

Re: [Propozycja] Jeże

Nieco się zastanawiałem co by tu napisać, ale wreszcie nadszedł do tego czas.  Przeczytałem cały pakt od początku do końca. Moim zdaniem jeże to bardzo oryginalny pomysł, a wykorzystanie postaci z kreskówki Sonic dla mnie był bombowy. Jeśli chodzi o sam pakt to nie mam zastrzeżeń, poza jednym. Jeżyki najbardziej kojarzą się mi z małymi, slodkimi, ale i niebezpiecznymi  zwierzątkami. Tu tylko pokazałeś ich siłę. Brakuje mi małego oraz słodkiego jeża. Poza tym, gdybym sam nie wymyślał paktu, brał bym ten. Tak więc jak najbardziej za jestem :-P



Voice || Yasuhiko || Kazuhiko || Haruhiko || Ubiór

http://i.imgur.com/pmMguWr.png

Mówię || Myślę || Szepczę || Krzyczę

Offline

 

#4 2013-07-09 14:15:05

 Senti

Zaginiony

37585360
Zarejestrowany: 2011-12-11
Posty: 539

Re: [Propozycja] Jeże

     A ja, wedle starej tradycji NCW, będę nader złośliwym i zgnuśniałym trollem, który w sposób dobitny pozwoli sobie zaprezentować własne zdanie, nieco odmienne od tych już istniejących. A więc zaczynajmy.
     Zacznijmy od Kibina, pierwszego opisanego Summona. Nie ukrywam, że to właśnie on został jako jedyny odpowiednio dostosowany do standardów NCW. Statystyki ma w sam raz stonowane, a sam jego opis jest dla mnie wystarczająco dobry i jasny. Tutaj nie mam się do czego przyczepić.
     Katachi. No i tu cię chłopaku poniosła fantazja. Aż zanadto. Oto stworzyłeś summona, który jest OP tak, że szczęka opada do samej ziemi. Podsumujmy:
- Może zamieniać się w dowolny przedmiot i na dodatek jest w stanie wysuwać z niego (mniemam, że trujące ) kolce.
- Potrafi wyczuwać chakrę w obrębie jednego kilometra.
- Jest w stanie wystrzelić igły, które, jak sam podkreśliłeś, mają sporą szybkość (przydałoby się określić jaką dokładnie) przy czym jutsu może wykonywać także przywołujący. Igły, co też sam podkreśliłeś, są w stanie przebić wroga, lub go zatruć. Żeby tego było mało, za każdą igłę płacisz ty, bądź summon, zaledwie 100 chakry, a żeby wykonać technikę wystarczy wyciągnąć przed siebie dłoń i nie trzeba składać ŻADNYCH pieczęci. No i perełka na samym końcu: "Warto dodać, że jeśli użytkownik zechce stworzyć wiele pocisków to może w ten sposób atakować niczym z karabinu".
- Katachi potrafi także leczyć (!).
- Jeż umie zamienić się w barierę o niebotycznej wytrzymałości, którą jest w stanie zniszczyć tylko technika rangi S.
     Kurai już nie jest tak absurdalnie zbudowany jak Katachi, ale mam wrażenie, że jego techniki pisałeś byle jak, aby były. Pomysłowo - są jak najbardziej okej, ale zawarłeś w nich zbyt mało informacji. Po pierwsze, przy pierwszej technice nie znamy wielkości kuli i jej prędkości. Trudno mi też uwierzyć, by technika rangi B była wstanie spopielić przeciwnika, co najwyżej mogłaby go dotkliwie poparzyć. Przy igłach natomiast, proponowałbym (tak samo jak i przy tych igłach u Katachi'ego) dać limit wystrzelonych igieł za jednym razem i jakieś przerwy pomiędzy ich wyprowadzaniem.
     I to byłoby chyba na tyle. Moim zdaniem chciałeś stworzyć pakt, który odwali za ciebie całą robotę, a ty będziesz stał z boku i obserwował to z uśmiechem na ustach. Nie dość, że dzięki Jeżom masz z góry zapewnioną niemalże niezniszczalną ochronę, możliwość uleczenia się, zatrucia wroga, spopielenia go, wyczucia jego obecności w obrębie kilometra, a także funkcję zaspamienia go igłami, sprawia, że nie potrzebujesz uczyć się w zasadzie żadnych jutsu.

Moja ocena: do gruntownej poprawy.

Offline

 

#5 2013-07-09 14:20:55

Akio

Klan Namikaze http://i.imgur.com/WuFGFc5.png

59691030
Zarejestrowany: 2012-09-08
Posty: 800
Klan/Organizacja: Namikaze
KG/Umiejętność: kiroji senko
Ranga: Lider klanu
Płeć: Rudy
Wiek: 34

Re: [Propozycja] Jeże

Zacznijmy od samego pomysłu na przywoływanie jeżów podoba mi się!
Jednak jest masa rzeczy, które mi się nie podoba w twoim opisie pierwsza sprawa grafika.
Jakoś Sonic mi nie pasuję ale może dlaetgo że wolałbym coś takiego:
http://grafik.rp.pl/grafika2/863789,929192,148.jpg
Mięsny jeż, mięsny jeż ty go zjesz!
Teraz trochę poważniej
Zacznijmy od opisów pierwszy jeż nawet przejdzie, przy drugim już pojawiają się problemy. Pierwsza sprawa dziwne że jest mniejszy, a jest silniejszy ale to jeszcze przejdzie. Co do trucizny to nic o niej nie napisałeś a mamy cały temat na ten temat
Kolejna sprawa zdecyduj się kim ten jeż jest jak dla mnie bycie zabójcą(trucizny) i lekarzem(leczenie ran) to lekka przesada.
Kolejny karygodny błąd w jutsu, pomijając fakt że nie powinieneś go porównywać do innego jutsu to jeszcze porównałeś go do jutsu o zupełnie innych właściwościach co może wprowadzać w błąd posiadaczy henge no jutsu.
Next Jutsu katonu, generalnie jestem przeciwnikiem wymyślania jakiś sumonjutsu żywiołowych jak już to lepiej dać techniki ognia sumonowi już istniejące, ale o ile w przypadku płonących igieł jeszcze potrafię to zrozumieć, to Katon: Hinotama [Summonjutsu] - wykonać może Summon kompletnie mi nie pasuję, co w tej technice jest takiego unikatowego że może ją wykonać tylko sumon?
Dodaj mięsnego jeża jako Sage to złagodnieje w mojej opinii


http://i.imgur.com/hQencLH.png

Offline

 

#6 2013-07-09 14:53:15

Batsu

Zaginiony

47463267
Zarejestrowany: 2013-05-12
Posty: 263
Klan/Organizacja: Kaguya/Samotnicy
KG/Umiejętność: Shikotsumyaku
Ranga: Członek Klanu
Płeć: Wesoły Kostek
Wiek: 17 lat fabularnych

Re: [Propozycja] Jeże

Po twoich uwagach Senti, a i własnych przemyśleniach wracam do pierwotnej wersji Katachi'ego.
- Może zamieniać się w dowolny przedmiot i na dodatek jest w stanie wysuwać z niego kolce.
- Jest w stanie wystrzelić igły, które, mają nieokreśloną przez mnie szybkość - nie chcę być tutaj specem i zdam się na administrację. Dodatkowo mają limit ilościowo-salwowy.
- Jeż umie zamienić się w barierę o niebotycznej wytrzymałości, którą jest w stanie zniszczyć tylko technika rangi S.

Kurai:
-Jest taki jak wcześniej, ale poprawiłem opisy technik i uzasadniłem dlaczego jego pierwsze Jutsu Katonu jest możliwe do wykonania tylko dla niego. (między innymi może też spopielić z tego samego powodu)


http://i.imgur.com/6VdCfSw.png

Offline

 

#7 2014-01-06 14:56:03

Batsu

Zaginiony

47463267
Zarejestrowany: 2013-05-12
Posty: 263
Klan/Organizacja: Kaguya/Samotnicy
KG/Umiejętność: Shikotsumyaku
Ranga: Członek Klanu
Płeć: Wesoły Kostek
Wiek: 17 lat fabularnych

Re: [Propozycja] Jeże

Pakt do usunięcia, nie chcę wprowadzenia go. Zabiorę się do napisania nowego, być może z jeżami, ale aktualna wersja tego jest nie dla mnie.


http://i.imgur.com/6VdCfSw.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
nasza strona internetowa więcej info