Ogłoszenie


#1 2013-03-02 22:49:49

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3716
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Trucizny [Zabójca]

http://i.imgur.com/m86foRa.png



     Najlepsi zabójcy są też wyśmienitymi botanikami. Znając różne właściwości roślin zaczęli eksperymentować na nich, aż w końcu nauczyli się tworzyć trucizny, które po nałożeniu na przedmiot okazują się bardzo niebezpieczne nawet przy lekkich skaleczeniach. Jednakże czas tworzenia każdej z trucizn jest długi, zabójcy dokładnie muszą zaplanować kiedy i jaki przedmiot użyć. Każdy poziom umożliwia tworzenie innych mikstur, które różnią się od siebie przede wszystkim zastosowaniem oraz siłą działania.

Poziom pierwszy

Opis:

     Oprócz możliwości zakupienia specjalnych trucizn w sklepie, gracz otrzymuje możliwość wyrobienia własnej, o wiele silniejszej, niż te ogólnodostępne na rynku. Wpierw poznaje trzy rodzaje trutek, których siła rośnie wraz ze zdobywaną wiedzą, czyli poszerzaniem umiejętności o kolejne poziomy. Tworzenie samodzielnych odtrutek nie jest jeszcze możliwe, choć fakt posiadania specjalnych chemikaliów powinien przypaść zabójcom do gustu. Trucizny odrętwienia, która powoduje spadek siły i szybkości, Gai Doku odpowiedzialnego za uszkodzenie przewodu pokarmowego oraz trucizny trądu, która skutkuje zmniejszeniem reakcji.

Wymagania:

    -> OPANOWANIE: Trening.
    -> CZAS TRENINGU: 3 dni.
    -> PU: 60

Poziom drugi

Opis:

     Wraz ze wzrostem poziomu umiejętności, na ścieżce gracza stają nowe rodzaje trucizn, których zastosowanie przejawia się w zupełnie odmiennych aspektach. Trucizna siły odpowiedzialna za przenikanie do mięśni ramion oraz osłabianie ich, skutkuje zmniejszeniem siły przeciwnika. Trucizna omdlenia o zastosowaniu takim samym, jak wskazuje na to nazwa. Odpowiednio niewytrzymały cel  omdlewa po upływie określonej ilości czasu oraz trutka skutkująca czasowym oślepieniem. Oczywiście tu także za długość działania odpowiada często wspominana statystyka - wytrzymałość.

    -> OPANOWANIE: Trening.
    -> CZAS TRENINGU: 4 dni.
    -> PU: 90

Poziom trzeci

Opis:

     Nie jest możliwe wytworzenie trucizny, która przynosiłaby większe skutki, niż te spowodowane zatruciem płynną śmiercią. Istnieje jednak możliwość obrony, choć ucieczka przed owym rodzajem zagrożenia umożliwiona jest jedynie dla bardzo wytrzymałych postaci. Cóż więc innego, jedynie poziom zahartowania wyznaczy długość czasu jaka pozostała do końca życia. Dopowiem jednak, iż takiego rodzaju trucizny nie da się kupić w żadnym sklepie. Została ona bowiem wycofana za zgodą odpowiednich porozumień. Nikt nie chciał bowiem, by pierwsza lepsza osoba paradowała z tym po mieście.

    -> OPANOWANIE: Trening.
    -> CZAS TRENINGU: 5 dni.
    -> PU: 150

RODZAJE TRUCIZN

Poziom pierwszy:

TRUCIZNA ODRĘTWIENIA
Poziom Siła Czas tworzenia
1 200 1 dzień treningu
2 260 2 dni treningu
3 300 3 dni treningu

TRUCIZNA GAI DOKU
Poziom Siła Czas tworzenia
1 150 2 dni treningu
2 220 2 dni treningu
3 280 4 dni treningu

TRUCIZNA TRĄDU
Poziom Siła Czas tworzenia
1 180 4 dni treningu
2 250 5 dni treningu
3 300 5 dni treningu


Poziom drugi:
TRUCIZNA BÓLU
Poziom Siła Czas tworzenia
2 220 5 dni treningu
3 280 6 dni treningu

TRUCIZNA OMDLENIA
Poziom Siła Czas tworzenia
2 250 4 dni treningu
3 320 5 dni treningu

TRUCIZNA OŚLEPIENIA
Poziom Siła Czas tworzenia
2 250 6 dni treningu
3 310 7 dni treningu


Poziom trzeci:
TRUCIZNA ŚMIERCI
Poziom Siła Czas tworzenia
3 400 10 dni treningu

EFEKTYWNOŚĆ TRUCIZN

Trucizna odrętwienia:


Siła trucizny - Wytrzymałość postaci
Różnica Efekt
1-30 Odporność na truciznę
31-60 Siła i Szybkość -10%, 1 tura
61-90 Siła i Szybkość -20%, 1 tura
91-120 Siła i Szybkość -20%, 2 tury
121-150 Siła i Szybkość -25%, 2 tury
151-170 Siła i Szybkość -30%, 3 tury
>170 Siła i Szybkość -30%, 4 tury

Trucizna Gai Doku:

Siła trucizny - Wytrzymałość postaci
Różnica Efekt
1-50 Odporność na truciznę
51-80 Wymioty, 1 tura
81-140 Wymioty, oddawanie moczu, 1 tura
>140 Wymioty, oddawanie moczu, 2 tury

Trucizna trądu:

Siła trucizny - Wytrzymałość postaci
Różnica Efekt
1-30 Odporność na truciznę
31-60 Reakcje -15%, 1 tura
61-90 Reakcje -25%, 2 tury
91-120 Reakcje -35%, 2 tury
121-150 Reakcje -35%, 3 tury
151-170 Reakcje -45%, 3 tury
>170 Reakcje -50%, 4 tury

Trucizna bólu:

Siła trucizny - Wytrzymałość postaci
Różnica Efekt
1-30 Odporność na truciznę
31-60 Siła -10%, 1 tura
61-90 Siła -20%, 1 tura
91-120 Siła -25%, 2 tury
121-150 Siła -35%, 2 tury
151-170 Siła -35%, 3 tury
>170 Siła -45%, 4 tury

Trucizna omdlenia:

Siła trucizny - Wytrzymałość postaci
Różnica Efekt
1-30 Odporność na truciznę
31-60 Siła, szybkość, reakcje, wytrzymałość -5%, 1 tura
61-90 Siła, szybkość, reakcje, wytrzymałość -5%, 2 tury
91-120 Siła, szybkość, reakcje, wytrzymałość -10%, 2 tury
121-150 Siła, szybkość, reakcje, wytrzymałość -10%, 2 tury, omdlenie po 4 turach
151-170 Siła, szybkość, reakcje, wytrzymałość – 10%, 2 tury, omdlenie po 3 turach
>170 Siła, szybkość, reakcje, wytrzymałość – 10%, 2 tury, omdlenie po 2 turach

Trucizna oślepienia:

Siła trucizny - Wytrzymałość postaci
Różnica Efekt
1-50 Odporność na truciznę
51-100 Utrata wzroku, 1 tura
101-150 Utrata wzroku, 2 tury
>150 Utrata wzroku, 3 tury

Trucizna śmierci:

Siła trucizny - Wytrzymałość postaci
Różnica Efekt
1-200 Odporność na truciznę
201-250 Śmierć po 3 turach
>250 Śmierć po 2 turach


GARŚĆ DODATKOWYCH INFORMACJI

- Efekt (zależność) wylicza się poprzez różnicę stałej siły trucizny oraz wytrzymałości zatrutej postaci.

- Po opanowaniu danego poziomu umiejętności zakładamy, że gracz potrafi wykonać każdą miksturę zamieszczoną w opisie i ma do tego niezbędne składniki i narzędzia. Wystarczy, że fabularnie znajdzie dpowiednie miejsce na przygotowanie i napisze posta zawierającego odpowiednią ilość zdań (dopuszczalne hide) odnoszących się do tego, jaką truciznę tworzy i ewentualnie jakie bronie, bądź przedmioty nasącza. Niepodanie tych informacji przy jednoczesnym, późniejszym użyciu trucizny wiąże się ze złamaniem zasad, co w konsekwencji oznacza utratę stworzonych trucizn. Dopuszcza się nasączanie w trakcie walki.

- Zmniejszenie siły wskutek zaaplikowania trucizny nie skutkuje zmniejszeniem Siły NinJutsu.

- Jednego dnia można stworzyć truciznę tylko jednego rodzaju, której zapas (przyjmujemy, że porcja znajduje się w fiolce) starcza do nasączenia 2 broni, bądź przedmiotów. Wyjątek stanowi trucizna własna oraz trucizna śmierci. Ich zaaplikowanie wystarcza na zaledwie jedno urządzenie.

- Antidotum tworzone jest na takiej samej zasadzie. Warto mieć jednak na uwadze, że odtrutka na poziomie 1 nie usunie trucizny z poziomu 3. Na wszystko trzeba być ubezpieczonym, szczególnie, gdy rodzajów mikstur jest naprawdę wiele.

- Trucizny nie zużywają się w sposób podobny jak bronie - mogą być jednak zgubione/porzucone na czas danego wydarzenia. Niemniej jednak należy prowadzić podsumowanie nasączonych przed walką broni. Gdzieś w KP musi znaleźć się link/linki do posta, w którym przedmioty zostały wyposażone w specyfiki. Brak linków wiąże się z nieposiadaniem trucizn.

- Na pierwszym poziomie można posiadać przy sobie jedynie jeden rodzaj trucizny (nie licząc nasączonych już broni), na drugim dwa rodzaje, zaś na trzecim trzy. Jedynym wyjątkiem jest trucizna śmierci - można posiadać jedynie jedną. Oczywiście tutaj także bronie już nasączone się nie liczą. To samo tyczy się odtrutek.

- Własne trucizny muszą zostać zaakceptowane wcześniej przez administrację. Należy skontaktować się z nią w celu zatwierdzenia właściwości. Zaakceptowane trzeba umieścić w KP.


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
agencja fotograficzna