Korzystanie z wewnętrznej energii nie musi opierać się jedynie na technikach. Jej wykorzystanie bywa wszechstronne, a jednym z nich jest przesłanie odpowiedniej ilości chakry do broni, co skutkuje zwiększeniem jej właściwości. Od użytkownika zależy jaki typ broni wybierze, czy będzie to biała, czy też dystansowa. Różnica w skutkach polega także na ilości transferu oraz rodzaju żywiołu. To on bowiem decyduje, czy nasze wyposażenie zacznie się palić, wydłużać czy też zostanie pokryte elektrycznością.
Poniżej przedstawione zostały tabelki, które uwzględniają żywioł oraz poszczególne ilości chakry. Obok zaś zapisany został skutek, który każda postać posiadająca tę umiejętność może uzyskać.
RAITON | |
Ilość Chakry | Efekt miecza |
1.000 | Broń zaczyna świecić i wydawać charakterystyczny odgłos. |
5.000 | Broń wprawione jest w drgania przez co jest w stanie przebić się przez praktycznie każdy przedmiot. Wyjątkiem są przedmioty nasączone chakrą Fūton. |
10.000 | Broń jest w stanie nie tyle co przebijać, ale także przecinać praktycznie każdy przedmiot. |
SUITON | |
Ilość Chakry | Efekt miecza |
1.000 | Broń zaczyna się lepić, gdy ktoś ją złapie nie będzie mógł jej wyrzucić (poza użytkownikiem chakry Suiton). |
5.000 | Broń staje się przezroczysta a nawet niewidzialna, jednak tylko gdy trzymamy ją w dłoni. |
10.000 | Broń staje się całkowicie niewidzialna nawet jak wyrzucimy ją. Jednak po 2 postach od porzucenia jej powraca do widoczności. |
DOTON | |
Ilość Chakry | Efekt miecza |
1.000 | Na ostrzu pojawiają się różne trujące drobnoustroje. Rana od takiej broni strasznie nam dokucza przez co tracimy po 5 do każdego atrybutu (poza kontrolą chakry) na czas 2 tur. |
5.000 | Ostrze przesiąknięte chakrą doton przy kontakcie z przeciwnikiem przesyła ją do krwiobiegu trując cały organizm. Od czasu zakażenia mamy 3 posty do utraty przytomności. |
10.000 | Przy kontakcie z przeciwnikiem chakra przechodzi z broni do krwiobiegu i dalej do systemu kanalików chakry gdzie zakłóca działanie organizmu. Każde jutsu zabiera przeciwnikowi 3 razy więcej chakry. |
KATON | |
Ilość Chakry | Efekt miecza |
1.000 | Ostrze zostaje podgrzane do białości. Można sobie wyobrazić jaki ból sprawia kontakt z takim przedmiotem. |
5.000 | Na broni pojawia się płomień, który przy kontakcie z przeciwnikiem przechodzi na niego. |
10.000 | Broń jest tak gorąca, iż w następnym poście następuje wybuch. |
FŪTON | |
Ilość Chakry | Efekt miecza |
1.000 | Ostrze zostaje przedłużone o 10 cm. |
5.000 | Ostrze zostaje przedłużone o 30 cm. |
10.000 | Ostrze zostaje przedłużone o 1 m i bez problemu przebija się przez przedmioty. |
-> OPANOWANIE: Trening.
-> CZAS TRENINGU: 3 dni.
-> PU: 40
Drugi żywioł:
-> OPANOWANIE: Trening.
-> CZAS TRENINGU: 5 dni.
-> PU: 60
Trzeci żywioł:
-> OPANOWANIE: Trening.
-> CZAS TRENINGU: 7 dni.
-> PU: 80
Czwarty żywioł:
-> OPANOWANIE: Trening.
-> CZAS TRENINGU: 7 dni.
-> PU: 100
Piąty żywioł:
-> OPANOWANIE: Trening.
-> CZAS TRENINGU: 7 dni.
-> PU: 120
Offline