Kintoki
OPIS:
Kintoki jest to wielka na 3 metry panda posiadająca duże zdolności bojowe. Zwierze jest pokaźne, duże, masywne, posiada białe futro z czarnymi akcentami, na przykład specyficznym wzorem na głowie, który przypomina opaskę na oko. Posiada potężne zęby oraz pazury, dodatkową grzywę na karku, kolce, które ją tworzą, są dodatkowo wzmocnione, twardsze i ostrzejsze. Kintoki jest bardzo specyficznym z wyglądu stworzeniem, który odnosi się szczególnie do jego charakteru, ten też jest na swój sposób odmienny. Zwierzę jest bowiem bardzo groźne, niebezpieczne, wściekłe - łatwo wpada w furię. Pomimo tego jest jednak lojalne osobie, u której boku walczy. Niestety trzeba sobie najpierw zdobyć jego zaufanie, a o to nie idzie tak łatwo, kilka walk, chęć współpracy, odpowiednie warunki, a to tylko niektóre z wymagań, jakie stawia sobie surowy Kintoki. Ze względu na jego wątpliwości, warto mimo to poświęcić się, wykazać odrobiną cierpliwości i spróbować się dogadać, korzyści będą ogromne.
STATYSTYKI GŁÓWNE:
Siła: 350pkt
Wytrzymałość: 350pkt
Szybkość: 200pkt
Reakcje: 200pkt
Wola: 50pkt
Umysł: 50pkt
Kontrola chakry: 50pkt
STATYSTYKI DODATKOWE:
Siła NinJutsu: 400pkt
Siła TaiJutsu: 550pkt
Siła GenJutsu: 100pkt
Składanie pieczęci: 250pkt
Skoczność: 700pkt
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Koszt wezwania: 55.000 chakry
Długość przywołania: 10 tur
Znane jutsu:
Offline
Katto
OPIS:
Katto to kolejny przedstawiciel z gatunku pand, ktory pełni rolę summona wspierającego w walce. Jest mniejszy od Kintokiego, ma jedynie dwa metry, ale posiada równie przydatne zdolności bojowe. Jest doskonałym zabójcą i świetnie sprawdza się w walce mieczami, niewiele osób może mu dorównać w KinJutsu. Katto włada doskonale dwiema katanami, jest niezwykle zwinny i potrafi skakać na duże wysokości, nawet do 10 metrów wzwyż. Wystarczy połączyć podane przed chwilą aspekty, by otrzymać szereg zabójczych kombinacji, jakimi może się wykazać ten summon. Posiada on charakterystyczną brązową szatę z czerwonymi zwieńczeniami po wewnętrznej stronie a także czerwoną szarfę przewiązaną w pasie. Katany zawsze trzyma właśnie przy pasie, by miec do nich szybki dostęp. Panda jest spokojna i wyrozumiała, lubi analizować sytuacje i obmyślać taktykę odpowiednią do przeciwnika, wykorzystuje swój umysł do walki i często atakuje z zaskoczenia. Również jest niezwykle lojalna, gotowa jest nawet do oddania życia za osobę, z którą współpracuje.
STATYSTYKI GŁÓWNE:
Siła: 250pkt
Wytrzymałość: 250pkt
Szybkość: 250pkt
Reakcje: 250pkt
Wola: 50pkt
Umysł: 1pkt
Kontrola chakry: 10pkt
STATYSTYKI DODATKOWE:
Siła NinJutsu: 260pkt
Siła TaiJutsu: 500pkt
Siła GenJutsu: 11pkt
Składanie pieczęci: 251pkt
Skoczność: 500pkt
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Koszt wezwania: 30.000 chakry
Długość przywołania: 12 tur
Znane jutsu: brak
Offline
Sagasu
Sagasu to kolejna panda, którą można przyzwać w dowolnej sytuacji. Ta różni się od swoich poprzedniczek, nie posiada bowiem żadnych zdolności bitewnych. Ma jednak różne inne zastosowanie, mianowicie jest doskonałym tropicielem. Jej najważniejszy narząd, którym posługuje się podczas poszukiwań, to węch, ktory jest nieomylny. Sagasu nigdy nie zapomni raz poznanego zapachu, jest w stanie wyczuć daną osobę, przedmiot, czy miejsce z odległości nawet kilkudziesięciu kilometrów (zasięg jednej krainy na mapie). Jest niesamowicie miła, ufna, łatwo ją oszukać, dlatego trzeba na nią uważać. Posiada techniki kamuflowania się, nawet bez użycia chakry potrafi się doskonale ukryć. Nosi czerwony płaszcz, ma spięte włoski na głowie, jest jeszcze przewiązana zielonym pasem. Cechuje się dużą inteligencją, potrafi przekazywać ludziom informacje chociażby za pomocą rysunków, bądź prostych gestów.
STATYSTYKI GŁÓWNE:
Siła: 50pkt
Wytrzymałość: 50pkt
Szybkość: 180pkt
Reakcje: 200pkt
Wola: 100pkt
Umysł: 1pkt
Kontrola chakry: 30pkt
STATYSTYKI DODATKOWE:
Siła NinJutsu: 80pkt
Siła TaiJutsu: 230pkt
Siła GenJutsu: 31pkt
Składanie pieczęci: 201pkt
Skoczność: 100pkt
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Koszt wezwania: 15.000 chakry
Długość przywołania: 15 tur
Znane jutsu:
Offline
Klan Uchiha
Gintou
OPIS:
Gintou jest największą istniejącą Pandą mówi się też że jest jedną z najstarszych lecz on sam nie mówił nigdy o swoim wieku. Rozmiarami dorównuje Bijuu i dysponuje wielką siłą fizyczną. Bardzo lubi się przechwalać swoimi osiągnięciami co do których istnienia inne pandy mają wątpliwości mówił kiedyś że walczył z Shukaku i prawie go pokonał lecz przyzywający go zmarł. Inne Pandy podważają tą historię ponieważ Gintou nie jest często przywoływany przez ludzi,a brak obecności takiego giganta zostałby zauważony przez inne pandy. Cieszy go każdy przypadek przywołania go przez ludzi dlatego zawsze stara się pomóc jak może. Jest bardzo rasistowsko nastawiony wobec Małp i ich króla. Nikt nie wie dlaczego ale po prostu nienawidzi tego gatunku i zawsze wpada w wściekłość gdy omija go walka z małpami.
STATYSTYKI GŁÓWNE:
Siła: 450pkt
Wytrzymałość: 450pkt
Szybkość: 120pkt
Reakcje: 200pkt
Wola: 50pkt
Umysł: 50pkt
Koncetracja50pkt
Kontrola chakry: 50pkt
STATYSTYKI DODATKOWE:
Siła NinJutsu: 100pkt
Siła TaiJutsu: 570pkt
Siła GenJutsu: 100pkt
Składanie pieczęci: 100pkt
Skoczność: 900pkt
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Koszt wezwania: 70.000 chakry
Długość przywołania: 12 tur
Znane jutsu: [C]Rakanken
Ostatnio edytowany przez Skutter (2019-08-15 12:07:36)
Offline
Klan Uchiha
Pari
OPIS:
Pari jest Pandzim mnichem wyszkolonym do walki z każdym przeciwnikiem. Mimo młodego wieku i wzrostu zaledwie 1,8 metra jest bardzo umięśniony i zwinny. Mówi się że jest jakoś spokrewniony z inną Pandą,a mianowicie Katto ale obydwoje temu zaprzeczają. Od najmłodszych lat trenuje pod okiem Kintokiego od którego nauczył się sporo Taijutsu,a samemu w sekrecie opanował kilka technik ninjutsu
STATYSTYKI GŁÓWNE:
Siła: 100pkt
Wytrzymałość: 200pkt
Szybkość: 250pkt
Reakcje: 200pkt
Wola: 50pkt
Umysł: 50pkt
Koncetracja150pkt
Kontrola chakry: 100pkt
STATYSTYKI DODATKOWE:
Siła NinJutsu: 250pkt
Siła TaiJutsu: 350pkt
Siła GenJutsu: 100pkt
Składanie pieczęci: 200pkt
Skoczność: 300pkt
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Koszt wezwania: 30.000 chakry
Długość przywołania: 10 tur
Znane jutsu: [C] Mizuame Nabara [Suiton]
[D] Teppōdama [Suiton]
[D] Suihachi [Suiton]
[b] Kage Bunshin no Jutsu
Offline
Klan Uchiha
Cho
OPIS:
Jeżeli zapytasz jakąkolwiek pandę o najsilniejszego przedstawiciela ich rasy każdy bez wątpienia powie że to mędrzec Cho, a obecnie raczej Gorzelnik Cho. Mówi się że jego wiek to ponad 150 lat i przez wiele lat żył wśród ludzi przez których pokochał gorzałkę i jego pasją życiową stało się picie tego trunku. Stworzył specjalną manierkę która magazynując chakrę natury tworzy mu wysokoprocentowy trunek który wykorzystuje do wzmacniania swoich technik(Techniki żywiołu ognia otrzymują 20% wzrost siły ninjutsu jeżeli Cho przed użyciem techniki napije się gorzałki). Jest wszechstronnie uzdolniony w walce i jest jedyną Pandą która potrafi nauczyć człowieka przechodzenia w tryb mędrca.
STATYSTYKI GŁÓWNE:
Siła: 300pkt
Wytrzymałość: 200pkt
Szybkość: 350pkt
Reakcje: 200pkt
Wola: 70pkt
Umysł: 100pkt
Koncetracja250pkt
Kontrola chakry: 200pkt
STATYSTYKI DODATKOWE:
Siła NinJutsu: 450pkt
Siła TaiJutsu: 550pkt
Siła GenJutsu: 300pkt
Składanie pieczęci: 350pkt
Skoczność: 500pkt
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Koszt wezwania: 100.000 chakry
Długość przywołania: 16 tur
Znane jutsu: [C] Mizuame Nabara [Suiton]
[D] Teppōdama [Suiton]
[b] Karyūdan [Katon]
[A] Gōryūka no Jutsu [Katon]
[C] Rinpungakure no Jutsu
Cho posiada wyjątkową mechanikę walki polegającą na piciu gorzałki w celu wzmocnienia siły i wytrzymałości oraz wzmocnienia Ninjutsu ale powoduje to upojenie alkoholowe odejmujące punkty z umysłu Cho mianowicie:
Każdy łyk gorzałki to
+20 do siły
+20 do wytrzymałości
+20% do siły ninjutsu wykorzystujących ogień
-10 do Umysłu
-15% panowania nad sobą
Gdy panowanie nad sobą Cho spadnie poniżej 40% wówczas zaczyna być niezdarny,a jego ataki częściej pudłują
Gdy panowanie nad sobą Cho spadnie poniżej 75% przestaje odróżniać wrogów od przyjaciół i atakuje każdego
Przy 100% zasypia i znika.
Ostatnio edytowany przez Skutter (2019-08-15 16:50:22)
Offline