Ogłoszenie


#1 2016-12-30 15:02:49

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3716
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Jinchūriki

http://i.imgur.com/nG4NuZf.png
Jinchūriki"人柱力"



     Moc ludzkiego poświęcenia - tak dosłownie tłumaczy się słowo określające człowieka, w którym zapieczętowano największe, znane skupisko energii na ziemi, czyli ogoniastą bestię. Nie bez powodu mówi się o poświęceniu. Pomimo otrzymania szansy na kontrolowanie gigantycznych pokładów chakry, za nosicielem, już od samego początku, ciągnie się widmo samotności, odrzucenia oraz, co najgorsze, śmierci. Już w momencie umieszczania demona w ciele istnieje ogromne ryzyko na to, że potwór zapanuje nad swoim panem i najzwyczajniej wydostanie się, tym samym uśmiercając go. Dlatego też potencjalny kandydat musi być niezwykle silnym człowiekiem, nie tylko pod względem fizycznym, ale też psychicznym, ponieważ niewielu ludzi jest w stanie poskromić charakter Bijū, nie dać się mu stłamsić.

Poziom zerowy
http://i.imgur.com/v8xYizO.png
Opis:

Pierwsze chwile po zapieczętowaniu to prawdopodobnie największy szok dla Jinchūriki. Każdy reaguje nieco inaczej, lecz wszystkie przypadki cechuje głęboki sen, podczas którego bestia próbuje po raz pierwszy omamić nosiciela. W zależności od charakteru demona, próbuje go zastraszyć, oszukać lub przechytrzyć - każdy ma na to inne metody. Jeżeli ciało oraz umysł przetrwają ten pierwszy, wściekły atak zamkniętej wbrew własnej woli zwierzyny, człowiek budzi się i można uznać, że przeżył pieczętowanie. Od tej chwili Bijū oraz Jinchūriki zaczynają wzajemnie się poznawać, przy czym to bestia jest w stanie odczytywać emocje i myśli pana - nigdy odwrotnie, a to daje przewagę i zwiększa ryzyko utraty kontroli. Niezmiernie istotna jest w tym przypadku samokontrola, ponieważ demon wykorzysta każdą okazję do ucieczki lub przynajmniej przejęcia panowania nad ciałem.

Wymagania:

    -> OPANOWANIE: Zapieczętowanie demona w ciele użytkownika.

Efekty:

    -> Bijū przejmuje całkowitą kontrolę nad człowiekiem, zamyka go w więzieniu własnych, negatywnych wspomnień.
    -> Ciało otoczone jest wydostającą się chakrą demona, który ma do dyspozycji 10% swoich pierwotnych zasobów do wykorzystania.
    -> Przejęcie powoduje również wzrost wszystkich statystyk podstawowych (oprócz kontroli chakry) o 10% statystyk posiadanych przez bestię.



Poziom pierwszy
http://i.imgur.com/qQPXHcG.png
Opis:

Bijū potrafi zablokować użytkownikowi praktycznie całą swoją dostępną moc. Nie może jednak uniemożliwić korzystanie z energii, która wytwarza się poprzez ich wspólne "zamieszkiwanie" jednego ciała, które, siłą rzeczy, absorbuje niewielkie pokłady siły. W dalszym ciągu są to jednak na tyle istotne wartości, że, przy umiejętnej kontroli, okazują się dużym zastrzykiem chakry oraz siły. Opanowanie tego poziomu daje dostęp do takiego stadium, w jakie przechodzi opętany przez bestię człowiek, z tą różnicą, że w pełni kontroluje swoje poczynania. Jedyne co należy zrobić to wydobyć z siebie tę energię, co jednak nie będzie takie łatwe, gdyż Bijū będzie prawie na pewno próbował wykorzystać sytuację do ucieczki.

Wymagania:

    -> OPANOWANIE: Trening oraz wewnętrzna walka z demonem.
    -> PW: 400
    -> PU: 150

Efekty:

    -> Takie same jak w przypadku poziomu zero.



Poziom drugi
http://i.imgur.com/WqxhAZ8.png
Opis:

Demon jest w stanie obdarzyć swojego pana niewiarygodną mocą, niemożliwą do uzyskania w normalny sposób. Niestety, wydarzyć się to może tylko wtedy, gdy sama bestia będzie tego chciała. Może to zrobić z wielu powodów, strach przed śmiercią Jinchūriki, a tym samym własną, chęć pokazania własnej potęgi lub zwyczajna zachcianka. Gdy już do tego dojdzie, ciało człowieka pokrywa tzw. "demoniczna powłoka", przypominająca zapieczętowaną bestię, wyposażoną w jeden ogon. Ponadto tryb ten wymusza poruszanie się na czterech kończynach, a twarz nabiera zwierzęcych rysów, co jest oznaką przejęcia energii Bijū.

Wymagania:

    -> OPANOWANIE: Demon musi wyrazić chęć "podarowania" swojej mocy.
    -> PW: 700
    -> PU: 250

Efekty:

    -> Demoniczna powłoka powoduje wzrost pokładów chakry o 15% zasobów bestii oraz wzrost statystyk podstawowych (wyłączając kontrolę chakry) o 15%.



Poziom trzeci
http://i.imgur.com/sGUZ8cn.png
Opis:

Współpraca z Bijū to kluczowy element osiągnięcia niedostępnej dla większości mocy. Zawarcie porozumienia na linii bestia - Jinchūriki pozwala na rozwinięcie trybu demonicznej powłoki do maksimum, czyli wytworzeniu wszystkich dostępnych ogonów. Każdy kolejny to nagły wzrost chakry oraz możliwości bojowych użytkownika. Granicą jest dostęp do połowy atrybutów oraz pokładów chakry demona. Wszystko co potrzeba to odpowiedni trening i zgoda zapieczętowanego potwora.

Wymagania:

    -> OPANOWANIE: Zgoda bestii i trening każdego kolejnego ogona.
    -> PW: 800
    -> PU: 300 / liczbę ogonów, to koszt opanowania jednego ogona

Efekty:

    -> 50 / liczbę ogonów - tyle % bonusu do statystyk podstawowych oraz pokładów chakry otrzymuje użytkownik trybu za każdy opanowany ogon.



Poziom czwarty
http://i.imgur.com/goeOZlR.png
Opis:

Kolejny poziom współpracy Jinchūriki oraz Bijū niesie ze sobą spore zmiany i ogromny wzrost możliwości bojowych. Demoniczna powłoka znacząco się zmienia - jeszcze bardziej upodabnia człowieka do bestii. Aura przybiera materialną formę i pokrywa całe ciało oraz ubrania. Nie sposób rozpoznać kto znajduje się pod powłoką, lecz wojownik w dalszym ciągu zachowuje pełną świadomość. Tym razem nie ma podziału na ogony, powłoka przyjmuje od razu ich maksymalna ilość.

Wymagania:

    -> OPANOWANIE: Trening opisanego poziomu.
    -> PW: 1.200
    -> PU: 600

Efekty:

    -> Jinchūriki otrzymuje 70% całkowitych pokładów chakry oraz statystyk podstawowych demona.



Poziom piąty
http://i.imgur.com/2sJyodF.png
Opis:

Ostateczny poziom kooperacji Bijū i Jinchūriki. Ich moce stają się jednością, a to sprawia, że tryb bestii powoduje zamianę człowieka w demona. Nie da się tego osiągnąć bez całkowitego porozumienia dwóch, zamieszkujących jedno ciało, istot. Dzięki temu cała moc bestii jest do pełnej dyspozycji jej pana co daje praktycznie nieograniczone opcje wojenne. Jeden człowiek może z powodzeniem stawić czoła armii. Niestety osiągnięcie pełnej synchronizacji wymaga odbycia podróży tak niebezpiecznej, że tylko najwybitniejsi są w stanie podołać wyzwaniu. Jeszcze większe problemy pojawiają się gdy ogoniasty stawia opór...

Wymagania:

    -> OPANOWANIE: Sesja specjalna.
    -> PW: 1.500
    -> PU: 1.000

Efekty:

    -> Jinchūriki zamienia się w zapieczetowanego wewnątrz siebie Bijū.
    -> Otrzymuje 100% całkowitych pokładów chakry oraz statystyk podstawowych demona.



DODATKOWE INFORMACJE

- Nie jest to zdolność tylko dla Wyrzutków. Posiadanie tej umiejętności nie wyklucza opanowania innej.

- Wchodząc w dowolny tryb użytkownik przestaje korzystać ze swojej chakry i nie ma do niej dostępu do czasu dezaktywacji.

- Każdy z trybów dezaktywuje się automatycznie w momencie wykorzystania całej dostępnej chakry. Jeżeli użytkownik korzystał z 50% chakry bestii lub mniej to po upływie jednej tury możne ponownie aktywować opanowany poziom.

- Użytkownik ma możliwość wybrania trybu, który chce aktywować, o ile wcześniej go opanował.

- Niezależnie od opanowanego poziomu Bijū może przejąć kontrolę nad ciałem swojego pana i aktywować dowolny tryb, lecz na początek nie większy niż ten opisany w poziomie czwartym.

- Jinchūriki może pozwolić bestii przemówić swoim głosem do otoczenia, lecz dzieje się to tylko w sytuacji ich całkowitego porozumienia.


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#2 2016-12-30 15:03:03

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3716
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Re: Jinchūriki

RELACJE DEMONA I JINCHURIKI

http://i.imgur.com/WcZ020C.png



     Wyróżniamy trzy podstawowe relacje pomiędzy człowiekiem i bestią zamieszkującą jego ciało. Każda kolejna przybliża oba byty do wspólnego koegzystowania na takim poziomie, że oboje będą nie tylko dobrymi znajomymi, lecz również doskonałymi towarzyszami podczas walki. Niestety, jak to bywa również w przypadku ludzi, tak i tutaj dwa odmienne charaktery mogą nie znieść obecności intruza.

     Na początku można mówić o opanowaniu. Jednostki nie pałają do siebie sympatią, lecz również nie chcą się siebie pozbyć przy każdej nadarzającej się okazji. Owszem, zdają sobie sprawę, że samemu we własnej głowie byłoby najlepiej, lecz akceptują swoje położenie, przynajmniej na razie. To niewątpliwie decydujący etap znajomości, ponieważ wtedy decydują się losy oby zainteresowanych. Brak porozumienia skutkować będzie nieustanną walką, problemami na każdym szczeblu życia, a to rodzi jedynie negatywne skutki.

     Kolejnym, równie ważnym krokiem jest obopólna akceptacja sytuacji, w której się znajdują i chęć uprzyjemnienia sobie nawzajem czasu, który i tak muszą spędzić razem. Tutaj najtrudniej o sukces, jeśli zarówno Bijū jak i Jinchūriki nie dzielą podobnych poglądów lub filozofii życiowej. Na dobrą sprawę wystarczy zrozumienie, że wszystkie żyjące istoty się od siebie różnią i nie jest to nic złego, lecz rzeczywistość pokazuje, że o taki poziom relacje bardzo trudno. Akceptacja pozwala oczyścić umysł i jest warunkiem koniecznym rozwinięcia zdolności bojowych.

     Na koniec rzecz zdecydowanie najbardziej skomplikowana - pełne zrozumienie i chęć wzajemnej pomocy. Tak na prawdę powody nie mają większego znaczenia, jedni mogą współpracować dla korzyści płytkich, takich jak sława i pieniądze, a drudzy, ponieważ bronią tego, na czym im zależy. Jeśli człowiek i bestia dogadują się ze sobą są w stanie stworzyć z połączenia swoich zdolności broń zdolną pokonywać legiony. Taka dwójka dzieli ze sobą całe swoje aktualne i przyszłe życie, po pewnym czasie wie o sobie wszystko i tylko kompletna akceptacja swoich przyzwyczajeń, emocji oraz lęków sprawi, że staną się jednością.

MECHANIKA W GRZE

     Jinchūriki to specyficzna postać, ponieważ składa się z dwóch, osobnych bytów, często o zupełnie innych cechach. Tym bardziej, że chodzi o demony, z reguły istoty przyzwyczajone do demonstracji własnej siły i wyższości. Logiczne jest więc, że dialogi, jakie wywołują się pomiędzy nimi, to praktycznie codzienność. Taka rozmowa to ogromnie ważny dla całej mechaniki rozwoju element i ważnym jest, by nie zaburzyć proporcji i nie pozwolić jednej osobie sterować własną postacią oraz uwięzionym demonem. Powód? Banalny - utrata realizmu i możliwa zbytnia pobłażliwość oraz spłycenie charakteru Bijū do własnych celów.

     Każdy posiadacz demona ma obowiązek znaleźć sobie partnera, który będzie prowadził postać ogoniastego. Może być to gracz lub ktoś z administracji, o ile wyrazi taką ochotę. Swoje kwestie prowadzić będzie ze specjalnego konta, które zostanie na tę okazję stworzone. Zadaniem prowadzącego postać Bijū będzie wypracowanie charakteru demona, który pasuje do jego opisu i odpowiednie wczucie się w sytuację tak, aby dostosować swoje zachowanie i uczynić je wiarygodnym.

     W przypadku gdy gracz wybierze sobie innego gracza do prowadzenia roli demona, ten będzie regularnie otrzymywał wynagrodzenie za starania, jakie musi włożyć, by wszystko przebiegało jak najlepiej. Stawka, za każde 10 postów, wynosi, do wyboru, kolejno: 20PW, 30PU lub 25PU i 15PW. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że posty powinny być równie starannie pisane, jak te na koncie głównym, w dodatku należy uwzględnić fakt, iż jest to demon, który przeważnie nie jest zachwycony pogodą lub otoczeniem, co znacząco utrudnia stworzenie typowego posta fabularnego. Krótko mówiąc - oczekujemy czegoś specjalnego. Po napisaniu wspomnianych 10 postów, linki do wszystkich należy umieścić w temacie wynagrodzenie za sesje i poczekać na akceptację.


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#3 2016-12-30 15:03:13

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3716
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Re: Jinchūriki

POZIOM PIĄTY - SESJA SPECJALNA

http://i.imgur.com/eYm5hat.png



     Opanowanie ostatecznego poziomu Jinchūriki wymaga nie tylko bardzo dobrych relacji z demonem, lecz również absolutnej samoakceptacji. Wojownik, by rozwinąć swoją moc do granic możliwości, musi zaakceptować własny los i rolę w społeczeństwie. By tego dokonać winien przejść dwa, świetlenie trudne zadania, które weryfikują jego przygotowanie.

ETAP PIERWSZY - WODOSPAD PRAWDY

     Legendarny wodospad znajdujący się gdzieś na terenach Kazantō w Kraju Wody to miejsce, w którym każdy człowiek może podjąć ryzyko spotkania z własnymi lękami i przekonać się czy jest sobie w stanie z nimi poradzić. Wydobywa skrywane emocje i wątpliwości, często zapomniane i wręcz wypychane z podświadomości.

ETAP DRUGI - WALKA Z DEMONEM

     Pokonując ścianę wody Wodospadu Prawdy, ukazuje się ogromne pomieszczenie, zwane Świątynią Ogoniastych Bestii. W jej wnętrzu znajduje się posąg głowy lwa, do którego należy wsadzić głowę, tym samym rozpoczynając drugą misję. Pieczęć wiążąca demona zostaje rozerwana i pozostaje po niej jedynie sieć chakry, która łączy obu zainteresowanych. Kto przejmie energię drugiego - wygrywa. W przypadku wygranej demona oznacza to śmierć Jinchūriki, zaś pokonanie Bijū sprawia, że gracz staje się godny współpracy i może używać mocy bestii w zależności od własnych potrzeb, na zasadach partnerstwa.

MECHANIKA

     Od strony mechanicznej sprawa wygląda następująco. Pierwszą sesje może przeprowadzić każdy, kto otrzyma konto strażnika, czyli pozwolenie od administracji. Sposób pokonania alter ego zależy tylko od MG, więc nie należy się sugerować anime jako jedyną słuszną wersją wydarzeń. Druga sesja rozpoczyna się w momencie przekroczenia wodospadu, gdzie odbywa się walka gracz z demonem. Tutaj oczywiście MG potrzebny jest w roli sędziego. Wymagany jest również gracz kontrolujący bestię, żeby ich walka mogła dojść do skutku. Obie sesje traktowane są jako bardzo trudne i tak też wynagradzany jest MG, demon otrzymuje po prostu swoje standardowe bonusy.


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ninjaclanwars.pun.pl