Arlong
OPIS:
Arlong jest ryboludem, rekinem piłonosym. Osobnik płci męskiej o jasnoniebieskim kolorze skóry. Jego najbardziej charakterystyczną cechą jest nos w kształcie piły. Ma długie, czarne włosy wyrastające z tyłu jego szyi, które sięgają do ramion. Płetwa wyrasta mu na karku, a skrzela znajdują się po obu stronach szyi.
Jako Król Rekinów przykłada dużą wagę do tradycji jego rasy. Z szacunku do niej nosi na swojej klatce piersiowej tatuaż. Pomimo swojej wysokiej kultury osobistej i biegłego posługiwania się ludzką mową, bardzo szybko popada w gniew, a jego tolerancja wobec rasy ludzkiej jest nikła. Trudno mu jest zaufać człowiekowi, dlatego głównie do niego należy decyzja o podpisaniu paktu.
Rekini król nie posługuje się jedynie siłą swojego ciała, ale również posiada ciekawe zdolności. Najważniejszą z nich jest możliwość zamiany w niemal niezniszczalne ostrze, którym wbrew jego natury może posługiwać się człowiek. Drugą natomiast jest umiejętność przyzwania wodnego więzienia z trzema rekinami, które przez krótki okres są wstanie zagryźć zamkniętego przeciwnika.
STATYSTYKI GŁÓWNE:
Siła: 200pkt
Wytrzymałość: 200pkt
Szybkość: 300pkt
Reakcje: 300pkt
Wola: 50pkt
Umysł: 50pkt
Kontrola chakry: 200pkt
STATYSTYKI DODATKOWE:
Siła NinJutsu: 400pkt
Siła TaiJutsu: 500pkt
Siła GenJutsu: 250pkt
Składanie pieczęci: 350pkt
Skoczność: 400pkt
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Koszt wezwania: 50.000 chakry
Długość przywołania: 10 tur
Znane jutsu:
Informacje ogólne:
Nazwa: Burēdosame (ブレードサメ)
Klasyfikacja: SummonJutsu
Typ: ofensywny
Ranga: B
Żywioł: brak
Opis:
Technika dzięki której Arlong przemienia się w miecz z sześcioma "kłami rekina". Ostrze to jest praktycznie niezniszczalne i doskonale wpasowuje się rękojeściom w dłoń mistrza broni białej. Najważniejszą częścią tej techniki jest fakt, że podobnie jak Król Małp, Arlong może otworzyć oczy w dowolnej części borni i informować swojego właściciela o niebezpieczeństwie.
Dane techniczne:
Zakres: nie dotyczy
Obrażenia: duże
Koszt chakry: 15.000
Pieczęcie: brak
Dodatkowe informacje:
- Wymagane: pakt z rekinami.
- Broń posiada SB 6.
Informacje ogólne:
Nazwa: Same no Keimusho (サメの刑務所)
Klasyfikacja: SummonJutsu
Typ: ofensywny
Ranga: A
Żywioł: Suiton
Opis:
Odmiana wodnego więzienia. Jednak tym rodzajem może posługiwać się jedynie Rekini Król. W zasadzie nie da się z niej wydostać od wewnątrz - jest praktycznie niezniszczalna. Odporna na wszystkie ataki fizyczne lub próby zniszczenia za pomocą jutsu. Wysoką rangę zawdzięcza faktowi, że po utworzeniu więzienia przyzwane zostają trzy rekiny - podwładni Arlonga. Za jego rozkazem są wstanie zagryźć swojego przeciwnika bez większego problemu.
Dane techniczne:
Zakres: 10m
Obrażenia: śmiertelne
Koszt chakry: 20.000 za użycie, 5.000 za turę utrzymania
Pieczęcie: Wąż (Wąż (巳, Mi)) -> Baran (未, Hitsuji) -> Koń (午, Uma) -> Zając (卯, U) -> Baran (未, Hitsuji) -> Koń (午, Uma) -> Zając (卯, U)
Dodatkowe informacje:
- Wymagane: pakt z rekinami.
- Szybkość tworzenia techniki: 0,7 * Siła NinJutsu
- Kula o promieniu ok. 4 - 5,5 metra.
Ostatnio edytowany przez Shura (2016-07-21 18:52:26)
Offline
Jinbe
OPIS:
Jinbe to rekin o standardowym wyglądzie. W przeciwieństwie do swojego szefa nie potrafi chodzić, ze względu na brak odpowiednich kończy ani posługiwać się ludzką mową.
Mimo wszystko jest on bardzo inteligentnym stworzeniem, przez to wie komu ufać. Kiedy zostaniemy przez niego obdarowani tym wspaniałym prezentem jakim jest jego zaufanie z łatwością dzięki swojej nieprzeciętnej szybkości przetransportuje nas w dowolne miejsce. Jedynym warunkiem, który trzeba spełnić jest to by znajdowała się tam woda. Bowiem inaczej nie jest on wstanie funkcjonować, co za tym idzie również podróżować.
Jinbe podobnie jak jego szef posiada dwie zdolności. Standardowo potrafi utworzyć wiele swoich kopii, dzięki czemu przetransportowanie wielu osób na raz to dla niego żaden kłopot. Druga natomiast jest bojowa, przy pomocy wody potrafi utworzyć pocisk w kształcie rekina, przydatnym faktem jest to, że w środek tej torpedy może wejść również człowiek - wystarczy wstrzymać powietrze.
STATYSTYKI GŁÓWNE:
Siła: 300pkt
Wytrzymałość: 50pkt
Szybkość: 350pkt
Reakcje: 200pkt
Wola: 50pkt
Umysł: 50pkt
Kontrola chakry: 200pkt
STATYSTYKI DODATKOWE:
Siła NinJutsu: 500pkt
Siła TaiJutsu: 650pkt
Siła GenJutsu: 250pkt
Składanie pieczęci: 250pkt
Skoczność: 350pkt
POZOSTAŁE INFORMACJE:
Koszt wezwania: 30.000 chakry
Długość przywołania: 15 tur
Znane jutsu:
Informacje ogólne:
Nazwa: Same no Kurōn (サメのクローン)
Klasyfikacja: SummonJutsu
Typ: tworzący
Ranga: B
Żywioł: Suiton
Opis:
Standardowa technika każdego wojownika, w tym przypadku rekina. Jinbe tworzy wodne klony, które mogą przydać się w walce, ale też w przetransportowaniu większej ilości ludzi. Co prawda nie są specjalnie wytrzymałe, ponieważ jak w pierwowzorze wodne klony rozpadają się po jednym celnym uderzeniu.
Dane techniczne:
Zakres: do 5 metrów
Obrażenia: brak
Koszt chakry: 1.000 za klona
Pieczęcie: brak
Dodatkowe informacje:
- Wymagane: pakt z rekinami.
- Klon posiada 10% atrybutów twórcy.
- Do zniszczenia repliki wystarczy jedno, celne uderzenie.
Ostatnio edytowany przez Shura (2016-07-21 17:53:53)
Offline
Zapraszam do komentowania!
Offline
Kolejna Twoja ciekawa propozycja. Tak podejrzewałem, że Shura będzie miała coś wspólnego z rekinami, choć w sumie nie wiem czemu. Niestety muszę się przyczepić do kilku rzeczy.
Statystyki:
Moim zdaniem mocno przesadzone, porównując nawet z paktami, gdzie gracz ma do dyspozycji jednego summona. Weźmy na przykład Małpiego Króla, który jest dość zbliżony do Arlonga. Enma ustępuje temu summonowi pod każdym względem - jedynie umysł i wola są na tym samym poziomie. Ogromna szybkość summona oraz reakcje, którymi może się poszczycić jedynie kilku graczy na forum. Dodatkowo siła i wytrzymałość - wygląda na to, że summon ma wszystko, co potrzeba. Jest silny i szybki jednocześnie.
Mamy jeszcze drugiego summona również o przerażającej szybkości. Rozumiem, że nie może on chodzić, co jest jego słabą stroną, ale po raz kolejny suma statystyk przekracza 1000.
Nie możemy dopuścić do sytuacji, w której summony są na poziomie postaci mistrzów - tym bardziej, że, jak mniemam, ten pakt ma być docelowo używany przez Shurę, która będzie dużo słabsza od przyzywanego summona. Oczywiście z tą różnicą siły między Shurą a summonem to tylko przypuszczenie, w końcu postaci mistrzowskie rozwijają się dużo szybciej.
Jutsu:
SB 7? Moim zdaniem odpada, gdyż przewyższa większość artefaktów.
Tak samo wodne więzienie, skąd nie da się wydostać, gdy już się jest złapanym (no może Suigan i Uchihy z Kamui). Ponadto jest to jutsu rangi A, którego szybkość nie powinna przekraczać 360, te zaś może osiągnąć nawet 450. Jakoś nie widziałem jeszcze na forum nikogo, kto ma 450 reakcji (no może Yoshi, nie wiem w sumie). Poza tym jest to jutsu wyłącznie dla Summona - z tego powodu postać nie musi nawet wydać PU na jej nauczenie, a tym bardziej na specjalizację SummonJutsu.
Do techniki 2 summona nie mam się za bardzo do czego przyczepić, choć zwiększyłbym koszt chakry, skoro summon ma jej aż 200 tysięcy.
Podsumowując, moim zdaniem ten pakt jest mocno przesadzony. Biorąc go, gracz może zwyczajnie siedzieć i patrzeć, jak jego summony wyrzynają przeciwników. Niestety, jak dla mnie do poprawy, ale może reszta widzi to inaczej.
Offline
Propozycja stat dla Arlonga:
STATYSTYKI GŁÓWNE:
Siła: 300pkt
Wytrzymałość: 300pkt
Szybkość: 200pkt
Reakcje: 200pkt
Wola: 50pkt
Umysł: 50pkt
Kontrola chakry: 50pkt
STATYSTYKI DODATKOWE:
Siła NinJutsu: 350pkt
Siła TaiJutsu: 500pkt
Siła GenJutsu: 100pkt
Składanie pieczęci: 250pkt
Skoczność: 600pkt
Poprawiłem też jego obie techniki.
Propozycja stat dla Jinbe:
STATYSTYKI GŁÓWNE:
Siła: 200pkt
Wytrzymałość: 50pkt
Szybkość: 350pkt
Reakcje: 200pkt
Wola: 50pkt
Umysł: 50pkt
Kontrola chakry: 50pkt
STATYSTYKI DODATKOWE:
Siła NinJutsu: 250pkt
Siła TaiJutsu: 550pkt
Siła GenJutsu: 100pkt
Składanie pieczęci: 250pkt
Skoczność: 250pkt
Offline