Ogłoszenie


#1 2013-03-03 16:06:18

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3717
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

SenJutsu [Sage Mode]

http://i.imgur.com/SZ45vDj.png



     Sage Mode jest niezwykle potężnym stanem, który mogą opanować jedynie najsilniejsi ninja. Jest to stan, w którym ninja poza swoją własną chakrą wykorzystuje jeszcze chakrę natury. Ta energia bardzo mocno wzmacnia organizm tego kto potrafi ją wyczuć, pochłaniać oraz wykorzystywać. W przeciwieństwie do zwykłej chakry z ciała i ducha ninja, chakra natury ma przeogromne zasoby, dzięki czemu ninja może o wiele dłużej walczyć i nie będzie czuł zmęczenia. Dodatkowo szybkość regeneracji organizmu diametralnie wzrasta. Wymogiem, aby opanować te zdolność, jest zjednoczenie się z naturą. Zjednoczenie to polega na spokojnym usiedzeniu w bezruchu, który ma na celu wyczucie i dopuszczenie do ciała energii natury.

http://i.imgur.com/sv9ScUh.png


Poziom pierwszy
     Ninja po pierwszym treningu z Wielkimi Sage wie jakie są możliwości SenJutsu oraz w jaki sposób może osiągnąć Sage Mode. Podczas jego użytkowania zachodzą widoczne zmiany na ciele ninja. Oczy zmieniają się na oczy summona, z którym ninja podpisał pakt, a dookoła nich pojawia się kolorowa otoczka. Poza tym twarz przypomina łeb summona, a w niektórych przypadkach również sylwetka zaczyna upodabniać się do niego. Na tym poziomie ninja zyskuje 30 wszystkich atrybutów (poza kontrolą chakry). Aby aktywować ten poziom ninja musi przywołać Wielkich Sage lub najpotężniejszego summona danego paktu, i połączyć się z nim. Pamiętać też trzeba o złączeniu rąk, na czas 5 postów. Po pełnej aktywacji tego trybu z natury pobieramy 75.000 specjalnej chakry natury. Przeciwnik, który ukradnie chociażby 5.000 tej chakry zamienia się w posąg co jest równoznaczne ze śmiercią gracza.

Uwaga!

    -> Po 7 turach nie zmieniamy się w summona. Sage Mode zostaje po prostu automatycznie dezaktywowane. To samo tyczy się kolejnych poziomów tej umiejętności.

    -> Dodatkowa chakra nie dolicza się do stanu chakry pochodzącego z organizmu. Jest to oddzielna chakra i najpierw korzystamy z niej dopiero później z naszej własnej. Nie ma możliwości przeskakiwania pomiędzy chakrą, z której korzystamy.

    -> Jeżeli nasz pakt jest inny niż żaby, by przejść do SenJutsu przyzywamy najsilniejszego summona (bossa) i w zależności od jego wzrostu mamy trzy sposoby ładowania. Gdy summon jest większy od nas wystarczy, że staniemy na jego grzbiecie nieruchomo (zwierze może się ruszać). W sytuacji gdy jest naszych rozmiarów wystarczy, że będzie stało nieruchomo przynajmniej 10 metrów od nas. Zwierze mniejsze siada na barku i skupia energie razem z nami jak Sage.

Wymagania:

-> OPANOWANIE: Specjalny trening przy fontannie z olejem.
-> PW: 380
-> PU: 125
-> CZAS TRENINGU: 2 dni

http://i.imgur.com/EWGVQp8.png


Poziom drugi
     Ten poziom pozwala na samodzielną aktywację trybu mędrca - para Wielkich Sage nie jest już niezbędna aby połączyć się z naturą i osiągnąć Sage Mode. Po treningu tego poziomu ninja praktycznie nie zmienia swojego wyglądu, pozostaje jedynie otoczka wokół oczu, która jest znakiem osiągnięcia pełnego połączenia z naturą. Oprócz zniesienia zmian na ciele wzrastają możliwości bojowe ninja, który dostaje zastrzyk w postaci wzrostu o 50 wszystkich statystyk (poza kontrolą chakry) oraz jeszcze bardziej znaczącego zwiększenia tempa regeneracji organizmu (rozpisane poniżej). Gromadzenie chakry natury trwa 4 tury, lecz można skorzystać z pomocy Sage - wtedy czas skraca się do trzech tur. Pozostać w tym stanie można aż przez 10 tur a samo połączenie daje nam 100.000 chakry natury.

Wymagania:

-> OPANOWANIE: Specjalny trening w Wąwozie spiczastych gór.
-> PW: 650
-> PU: 220
-> CZAS TRENINGU: 3 dni

http://i.imgur.com/B3RPakX.png


Poziom trzeci
(dostępny tylko dla Wyrzutków)
     Ostatni poziom, który skupia się tylko i wyłącznie na udoskonaleniu SenJutsu (żadnych zmian w wyglądzie w stosunku do drugiego poziomu). Ninja po aktywacji otrzymuje bonus w postaci 75 punktów atrybutów (poza kontrolą chakry). Oprócz niewiarygodnych możliwości bojowych uzyskuje możliwość wyczuwania chakry wszystkich istot, które znajdują się w promieniu 50 kilometrów od niego (Czyli wiemy o wszystkich graczach w danej prowincji poza osobami posiadającymi zdolność ukrywania chakry). Co zaś tyczy się aktywacji potrafi połączyć się z energią natury zaledwie po trzech turach, a para Sage jeszcze zmniejsza ten czas do dwóch tury. Zjednoczenie z chakrą natury daje nam dodatkowo 150.000 chakry natury.

Uwaga!

    -> Łącząc się z naturą nie możemy być ukryci, chowanie się pod ziemią czy tworząc wokół siebie jakieś ochrony całkowicie nas zasłaniające nie pozwala na połączenie z naturą. By w pełni stać się Sage podczas łączenia musimy cały czas mieć widoczne niebo nad głową.

    -> Gdy wykorzystamy całą chakrę natury, którą pobraliśmy senjutsu się wyłącza. Nie ma możliwości doładowania sobie podczas walki natury.

Wymagania:

-> OPANOWANIE: Zdolność jest automatycznie opanowana po akceptacji przez administrację.
-> PW: 880
-> PU: 640

SYSTEM REGENERACJI RAN

- Zadrapania
- 2 lvl i 3 lvl natychmiastowo
- Lekkie
- 2 lvl czas regeneracji jedna tura
- 3 lvl natychmiastowo
- Średnie
- 2 lvl czas regeneracji jedna tura
- 3 lvl natychmiastowo
- Ciężkie
- 2 lvl czas regeneracji 3 tury
- 3 lvl czas regeneracji 2 tury
- Krytyczne
brak możliwości regeneracji


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
VILLA NEPTUNE