Ogłoszenie


#1 2013-03-03 15:34:36

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3717
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Oudio kontorouru

http://i.imgur.com/6RO3NYf.png



     Oudio kontorouru (kontrola dźwięku), jak sama nazwa mówi, to umiejętność panowania nad falami dźwiękowymi, a nawet, na wysokim poziomie rozwoju, wiatrem. Fale dźwiękowe cechuje wysokość, głośność, czas trwania i barwa. Wybierając odpowiednią drogę udoskonalania swojej mocy panowania nad dźwiękiem, możemy nauczyć się odpowiednio panować nad tymi cechami. Każdy przyszły posiadacz tej zdolności musi stanąć przed wyborem, ponieważ może szkolić się w zakresie TaiJutsu lub GenJutsu.

Poziom pierwszy

http://i.imgur.com/lJ2U40l.png
Droga TaiJutsu: Na początku użytkownik rozwija swoje zdolności pozwalające na zwiększenie możliwości bojowych w walce wręcz. Technika, którą pozna inspirowana jest Jyuken'em. Przy odpowiednim nastrojeniu fali dźwiękowej i trafieniu pięścią (może być również kopnięcie) w przeciwnika możemy sprawić, że ten nie będzie mógł ustać w linii pionowej. Uderzenie zostało wzmocnione o cząstkę dźwięku stworzonego tylko po to, by zaatakowała ona zmysł równowagi. Taki stan trwa do 2 tur. Koszt jednego uderzenia to 5.000 chakry.

Bonus: Wraz z rozwinięciem pierwszego poziomu Drogi TaiJutsu ninja otrzymuje specjalną zdolność. Posługując się swoją chakrą może "włożyć" swój głos do dowolnej materii (kamień, ubranie, drzewo). W ten sposób można łatwo oszukać przeciwników. Jednak żeby to zrobić należy dotknąć wybranego przedmiotu (koszt 2.000 chakry). Każdy post używania, łącznie z pierwszym, kosztuje 2.000 chakry.

http://i.imgur.com/Ecv8FKq.png
Droga GenJutsu: Używając otaczającego nas dźwięku użytkownik może z łatwością złapać oponenta w wybrane genjutsu (skutkuje to 100% skutecznością o ile przeciwnik nie ma zablokowanych uszu). Ponadto wszystkie techniki stają się znacznie silniejsze, ich ranga wzrasta o jeden stopień (z C na B, z B na A itd.) co sprawia większe kłopoty przy próbie uwolnienia się. Niestety, koszt wykonania każdej iluzji podwaja się.

Wymagania:

-> OPANOWANIE: Trening.
-> PW: 150
-> PU: 50
-> CZAS TRENINGU: 1 dzień



Poziom drugi

http://i.imgur.com/Tb8BV0E.png
Droga TaiJutsu: Tym razem ninja rozwija poznaną wcześniej umiejętność o walkę z użyciem broni białej. Dźwięk poprzednio drgający jedynie w pięści przenosi się do oręża, które dzierży użytkownik. Oprócz identycznej mocy z poprzedniego poziomu, która jednak nieco ewoluowała, broń staje się niezwykle wytrzymała a jej SB rośnie o 3 punkty. Wspomniana ewolucja polega na tym, że drgania osłabiające emitowane są po kontakcie z inną bronią, nie tak jak w przypadku pięści, chociaż można korzystać z tych zdolności naprzemiennie. Zranienie takim narzędziem powoduje poważne problemy z gojeniem się u oponenta. Koszt korzystania z tego poziomu w ciągu jednej tury to 5.000 chakry.

Bonus: Kolejna specjalna zdolność specjalnie dla Drogi TaiJutsu. Tym razem użytkownik może sprawnie walczyć bez otwierania oczu. Wykorzystuje do tego celu infradźwięki, które wysyła dookoła siebie. Te wracają do niego i działają niczym sonar. Można w ten sposób wykryć coś niewidzialnego dla ludzkiego oka lub po prostu bez większych przeszkód poruszać się bez korzystania ze zmysłu wzroku. Każdy post korzystania z tej zdolności kosztuje 5.000 chakry. Dodatkowo poziom ten wyposaża użytkownika w niebywale dobry słuch, pozwalając usłyszeć nawet najmniejszy szept, czy szelest liścia z dużych odległości, co można potraktować jak swoistą zdolność sensoryczną.

http://i.imgur.com/pVJePyY.png
Droga GenJutsu: Dzięki dźwiękowi użytkownik potrafi lepiej gospodarować chakrą do używania genjutsu. Rozbija kontrolę iluzji na podstawowy i dźwiękowi aspekt. Dzięki temu może używać mniej chakry do manipulowania celem. Umiejętnośc ta pozwala zużyć o 25% mniej chakry przy każdym użyciu technik manipulacyjnych co w pewnym stopniu redukuje wadę poziomu pierwszego.


Bonus: Użytkownik zostaje wyposażony w niebywale dobry słuch, pozwalając usłyszeć nawet najmniejszy szept, czy szelest liścia z dużych odległości, co można potraktować jak swoistą zdolność sensoryczną.

Wymagania:

-> OPANOWANIE: Trening.
-> PW: 340
-> PU: 120
-> CZAS TRENINGU: 3 dni



Poziom trzeci

http://i.imgur.com/SdVOQLh.png
Droga TaiJutsu: Ostatni poziom oferuje rozwinięcie zdolności o walkę bronią miotaną. Użytkownik, dzięki własnej chakrze, wprowadza broń w ruch wirowy i może z powodzeniem cisnąć ją w wybrany cel. Taka broń nie tylko dwukrotnie przyśpiesza swoją podróż, ale również znacząco zwiększa siłę uderzenia. Podczas kontaktu z przeciwnikiem zwiększa swoje SB do 3. Otrzymanie ciosu wiąże się z ogromnym bóle oraz z pogorszeniem się zdolności gojenia ran. Po wszystkim zyskane właściwości przestają istnieć. Każdy taki manewr kosztuje 5.000 chakry.

Bonus: Idealna umiejętność dla szpiega. Przykładając ucho do podłoża można precyzyjnie określić położenie wszystkich obiektów posiadających chakrę w promieniu kilometra. Użytkownik oprócz tego bezbłędnie odczytuje poziom chakry, dzięki czemu odróżnia ninja od pozostałych stworzeń. Jednorazowy koszt to 10.000 chakry.

http://i.imgur.com/tXsD5SJ.png
Droga GenJutsu: Opanowując ostatnią drogę iluzji użytkownik zyskuje nieprawdopodobną moc, która jednak ma pewne konsekwencje. Wykorzystując wszechobecny dźwięk może złapać w genjutsu każde stworzenie. Ludzkie ciało, które w większości stworzone jest z wody, to idealny przewodnik dźwięku - wykorzystując ten fakt omijamy wszelkie sposoby na uniknięcie ataków, czyli mamy 100% pewności, że genjutsu, jakie by nie było, powiedzie się. Niewątpliwie za ten ogromy przywilej trzeba słono zapłacić - koszt techniki wykonywanej przy użyciu tego poziomu wzrasta czterokrotnie, dużo, ale na pewno warto.

Wymagania:

-> OPANOWANIE: Trening.
-> PW: 700
-> PU: 175
-> CZAS TRENINGU: 5 dni


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.berlin-hotel.pl