Ogłoszenie


#1 2013-02-24 19:06:35

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3717
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Podróże

PODRÓŻE



Na wstępie warto odnotować, że każdy użytkownik powinien, przed jakimikolwiek wyprawami, zaznajomić się z mapami świata. Również przed rozpoczęciem lektury tego poradnika należy mieć otwarte te jakże przydatne grafiki, ponieważ wystąpią w nim nazewnictwa stworzone na potrzeby naszej gry.


     Świat ninja, jaki został stworzony na forum, charakteryzuje się ogromnym obszarem, dzieli się na kraje, krainy i miejscówki. Co za tym idzie możecie zauważyć wiele działów (np. Hizaken, Chikai), które pełnią rolę konkretnej krainy oraz tematów (np. Świątynia ognia, Opuszczone miasto), będących tzw. miejscówkami, czyli miejscami fabularnymi, w których gracze żyją, spotykają się, walczą i trenują. Żeby móc przemieszczać się między wszystkimi lokacjami należy zapoznać się z zasadami opisanymi poniżej.

     W ostatnim poście fabularnym, po którym użytkownik zamierza opuścić daną lokację, należy wyraźnie zaznaczyć moment opuszczenia i podać temat docelowy. Ów post musi całościowo nawiązywać do zmiany miejsca pobytu i zakończyć się prostym skrótem: [z/t -> nazwa tematu docelowego], przykład:

Przykładowy post napisał:

(...) Po udanym treningu postanowiłem wyruszyć do sklepu, żeby wyposażyć się w niezbędny ekwipunek. Nie było łatwo, wysiłek jaki musiałem włożyć w opanowanie tej zdolności odebrał mi siły do dalszego funkcjonowania w dniu dzisiejszym. Jednak czas naglił, jest jeszcze wiele spraw, którymi muszę się zająć, nie mam wyboru. Toczyłem wewnętrzną walkę pomiędzy wycieńczonym ciałem, pragnącym odpoczynku, a chęcią bezustannego rozwoju. Pochłonięty takimi myślami siłą woli opuszczam polanę treningową i udaje się do klanowego sklepu.

[z/t -> Sklep klanu Senju]


     Przykład obrazuje jak obszerne powinno być wprowadzenie do podróży. Zmiana miejscówki w obrębie danej krainy nie stanowi dużego problemu, jednak jeżeli poruszamy się pomiędzy krainami należy posługiwać się mapą. W przypadku długiej podróży np. z Kokkai do Shisou trzeba przejść przez przynajmniej 3 krainy (można wybrać dłuższą trasę), ale jakie to będą krainy to już zależy od woli podróżującego (opcja nr. 1: Baigai, Sashikan, Ame no Kuni; opcja nr. 2: Baigai, Sashikan, Tetsu no Kuni). W każdej z opcji obowiązuje jedna zasada, należy napisać posta opisującego podróż w każdej kranie, przez którą przechodzi podróżnik. Należy również pamiętać, żeby dokładnie opisać całą podróż (jeśli jest to kolejny jej etap) oraz, tak jak w przypadku miejscówek, nawiązać do zmiany miejsca pobytu i zakończyć całość odpowiednim skrótem.


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#2 2013-02-24 19:06:44

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3717
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Re: Podróże

SKRACANIE PODRÓŻY



     Pomimo tego, że sposób podróżowania został już chyba uproszczony do maksimum (weterani NCW coś o tym wiedzą) istnieje kilka możliwości, żeby ułatwić sobie tę czynność jeszcze bardziej. Nie dotyczą one wszystkich użytkowników, a jedynie tych posiadających konkretne właściwości:

    -> HIRAISHIN NO JUTSU (S) - technika odpowiadająca za natychmiastową teleportację. Poruszanie się pomiędzy państwami, to kwestia zaledwie sekundy.

    -> GYAKU KUCHIYOSE NO JUTSU (C) - technika, która pozwala summonowi przywołać posiadacza danego paktu do siebie. Po tym jak summon użyje na ninja tej techniki gracz jest zobowiązany do edycji ostatniego swojego posta i odnotowania nagłej zmiany miejsca pobytu (łącznie ze standardowym skrótem). Potem od razu może rozpocząć pisanie w temacie, do którego został przywołany. Przywołanie musi być następstwem ważnych wydarzeń i nie może służyć jako codzienny środek transportu.

    -> KIBAKU NENDO (1)* - za pomocą gliny użytkownik może stworzyć latające stworzenie, na którym może swobodnie odbyć podróż. Taki stwór umożliwia pisanie kolejnych postów, co drugą krainę od miejsca startu. Przykładem podróżując z Kokkai do Tanuzy, posta można napisać w Kokkai (punkt startowy), Sashikan, Shisou i Tanuza (punkt końcowy).

    -> HŌMATSU FUYŌ (B)* - technika pozwala na stworzenie banki, która może unieść użytkownika oraz jednego pasażera. Dzięki niej gracz może podróżować na identycznej zasadzie jak ta opisana przy Kibaku Nendo.

    -> HASHŌ KŌRYŪ (C)* - technika klanu Kiyoshi, pozwalająca na stworzenie kryształowego smoka, który umożliwia przemieszczanie się w wybranym kierunku. Również w tym przypadku zasada działania jest identyczna co ta opisana przy Kibaku Nendo.

    -> SHIKIGAMI NO MAI (A)* - potężne jutsu dostępne dla użytkowników zdolności Kami Yōryō. Pozwala na zamianę własnego ciała w kartki papieru. W takiej formie ninja może podróżować dużo szybciej, niż normalnie, jednak kosztuje to bardzo dużo chakry. Za każdą przebytą krainę należy zapłacić 20.000 chakry (liczy się każda pokonana granica). Zdecydowanym plusem tego rodzaju podróży jest fakt, iż gracz musi napisać jedynie dwa posty, w krainie startowej oraz docelowej.

    -> HIKOTO (2)* - dzięki niezwykłym umiejętnościom użytkownik jest w stanie stworzyć istotę zdolną do latania, która utrzyma jego i kogoś ciężar (szczegóły w opisie Hikoto). Gracz podróżuje z dużym ułatwieniem, tak jak w przypadku Kibaku Nendo.

    -> KISAME (2) - Ninja posiadający skrzela ma możliwość swobodnego poruszania się w wodzie i dotarcia do jakiejkolwiek krainy mającej dostęp do morza lub wyspy. Niestety, konsekwencją tego jest spora utrata sił i użytkownik przez co najmniej godzinę (zegarową) nie może wykonywać żadnych czynności związanych z użyciem chakry lub walką.

    -> SUIGAN (3) - dzięki wykorzystaniu nabytych zdolności użytkownik może zamienić swoje ciało w wodę i, tak jak w przypadku Kisame, swobodnie poruszać się po morzu w celu dotarcia do suchego lądu. Za każdą taką wyprawę należy zapłacić 50.000 chakry, tak więc w niektórych przypadkach po podróży konieczny będzie odpoczynek w celu zregenerowania zapasów.

    -> TENSŌ NO JUTSU (S) - technika odpowiadająca za teleportację, umożliwiająca przeniesienie się z jednego państwa, do drugiego w ułamku sekundy. Więcej informacji w opisie.

    -> SUNA KONTORŌRU (2)* - za pomocą piasku, użytkownik tworzy chmurę, która może pomieścić kilka osób na raz (w zależności od jej wielkości). W takim przypadku podróżowanie jest znacznie szybsze i odbywa się na takich samych zasadach, jak Kibaku Nendo.

    -> PAKT Z JASTRZĘBIAMI* - przywołując latające stworzenie, podróżowanie staje się o wiele prostsze i krótsze. Poruszając się na jastrzębiu, czas podróży działa tak samo, jak w przypadku Kibaku Nendo.

    -> KAMUI NO MIGIME (A) - kamui prawego oka odpowiadające za transportowanie ciała do innego wymiaru. Ułatwia ono natychmiastowe poruszanie się pomiędzy krainami. Więcej informacji w opisie techniki.

* Chcąc podróżować po wyspach lub udać się do nich z kontynentu długość podróży trwa tyle samo co przebycie jednej krainy. Przykład: wyprawa z Hidari do Airando odpowiada wyprawie z Sakkaku do Hizaken.


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#3 2013-02-24 19:06:54

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3717
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Re: Podróże

MYOBOKUZAN



     Ninja, który podpisał pakt z daną grupom zwierząt może dostać się na Myobokuzan, lecz wymaga to niemałych starań. Odwiedzenie tego miejsca wiąże się przede wszystkim z posiadaniem ważnego powodu oraz determinacji. Do ów miejsca nie prowadzą żadne szlaki lądowe, morskie, a nawet powietrzne - jedynie technika odwróconego przywołania jest w stanie zabrać nas na świętą ziemię summonów.
     Przynajmniej jedno zwierze z każdego gatunku opanowało taką technikę i może teleportować nas do siebie, działo to tak samo jak zwykłe Kuchiyose. Jednak żeby tak się stało należy przekonać szefa aby ten pozwolił na nasze przybycie. Pomóc może w tym sesja, w której przekonujemy go do siebie.
     Na taką sesję należy uzyskać zgodę administracji, podając jednocześnie cel dostania się na górę, ponieważ samo podpisanie paktu nie uprawnia gracza do takiej podróży. Potrzeba wysokich zdolności bojowych, gdyż zwierzęta mogą zaatakować niemiło widzianych gości.
     Po pomyślnie zakończonej sesji i dopełnieniu wszystkich formalności z nią związanych (rola MG) użytkownikowi zostaje przyznana specjalna ranga, która daje dostęp do Myobokuzan, od strony fabularnej wygląda to tak, że summon znający Gyaku Kuchiyose no Jutsu teleportuje ninja w odpowiednie miejsce, w zależności od rodzaju paktu.

Uwaga!

    -> Po przybyciu na Myobokuzan nie można opuścić góry przez 7dni

http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://klinikastonava.cz/ Hotell Hohnstein