Ogłoszenie


#1 2017-04-23 18:06:55

 Narokishi

Zaginiony

Skąd: Enko
Zarejestrowany: 2017-04-17
Posty: 160
Klan/Organizacja: Uchiha
KG/Umiejętność: Sharingan
Ranga: Członek klanu
Płeć: Mężczyzna
Multikonta: Naoki

Pamiętnik małego modyfikatora

Będę tutaj sobie zapisywać swój spam odnośnie zmian, bo pracując na komputerze, laptopie i telefonie jednocześnie nie chce mi się kopiować tego przez facebooka.

Lista rzeczy do zrobienia:

-> Modyfikacja siły Ninjutsu - nowa statystyka: "Koncentracja" - umożliwienie graczom zmiany statystyki "siła" -> ! <-
-> Zmiana Genjutsu -> ! <-

-> Tabelki do statystyk i krajów


Legenda: Wprowadzone

Ostatnio edytowany przez Narokishi (2017-05-05 21:33:53)


(Dane techniczne)

Mowa | Myśli | Krzyk


http://i.imgur.com/Vmuyqni.png

Offline

 

#2 2017-04-23 19:03:33

 Ichuza

Administrator

35457109
Skąd: Otwock
Zarejestrowany: 2016-06-24
Posty: 369
Multikonta: Kami, Yoshi
WWW

Re: Pamiętnik małego modyfikatora

^Zmiana GenJutsu chyba jeszcze nie weszła (?)


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#3 2017-04-28 11:45:51

 Narokishi

Zaginiony

Skąd: Enko
Zarejestrowany: 2017-04-17
Posty: 160
Klan/Organizacja: Uchiha
KG/Umiejętność: Sharingan
Ranga: Członek klanu
Płeć: Mężczyzna
Multikonta: Naoki

Re: Pamiętnik małego modyfikatora


Siła - Wytrzymałość
RóżnicaPrzewaga siłyPrzewaga wytrzymałości
1-20 Przewaga nie jest praktycznie zauważalna ciosy wprawdzie dochodzą do celu, ale nie wywołują większych obrażeń niż te, które zadaje małe dziecko także nie ma nawet mowy o wybiciu z rytmu, ewentualnie odwrócenie uwagi. Brak negatywnych efektów
21-60 Uderzenia, które znajdują swój cel w postaci oponenta są już odczuwalne. Zostawią po sobie ślad, najpierw w postaci silnego zaczerwienienia, żeby po jakimś czasie uwidocznił się siniak. Ciosy w głowę są w stanie nieco ogłuszyć, wybić z rytmu, ale nie mogą wywołać drastycznego spadku możliwości bojowych.Uderzenie w ciało ninja, który ma nad atakującym przewagę 20pkt. porównywalne jest do uderzenia w drzewo lub mur. Atak z całą dostępną siłą może skończyć się dość poważnym uszkodzeniem kończyny, która została użyta do zadania ciosu.
61-110 Oprócz siniaków mogą wystąpić rozcięcia skóry, krwawienie, a odpowiednio zadany cios może złamać kość (tylko wtedy gdy oba końce są ustabilizowane). Trafienie w głowę nie tylko znacząco deformuje jej kształt poprzez olbrzymie guzy, ale także może zamroczyć oraz spowodować utratę przytomności. Uderzenie w brzuch powoduje uszkodzenie narządów wewnętrznych, a tym samym krwawienie z ust.
111-170 Jeden cios, zadany w odpowiednio czułe miejsce jest w stanie zakończyć żywot przeciwnika. Uderzenie, które ma na swojej drodze kończynę powoduje przerwanie jej struktury (złamanie) i gigantyczny ból. Atak ma silę na tyle dużą, że powoduje rewolucję w narządach wewnętrznych lub natychmiastową utratę przytomności.
>170 Różnica jest tak ogromna, że praktycznie nie da się jej opisać. Uderzenie z taką przewagą siły nad wytrzymałością kończy się natychmiastową śmiercią.


Szybkość - Reakcje
RóżnicaPrzewaga szybkościPrzewaga reakcji
1-20 Takiej przewagi nie da się dostrzec gołym okiem. Możliwość uniknięcia ataku zależy bardziej od sytuacji niż właściwej różnicy w statystykach. Na pewno nie daje pewności udanego zakończenia ruchu ofensywnego. Takiej przewagi nie da się dostrzec gołym okiem. Możliwość uniknięcia ataku zależy bardziej od sytuacji niż właściwej różnicy w statystykach. Na pewno nie daje pewności udanego zakończenia ruchu ofensywnego. Analogicznie jak w przypadku identycznej przewagi szybkości.
21-60 Zadanie jednego, bezpośredniego ciosu w zwarciu nie daje dużej szansy powodzenia, jednak już atak kombinacyjny (3 ciosy i więcej) powinien znacznie zwiększyć tę szansę. Walka na odległość daje identyczne rezultaty co w przypadku różnicy 1-20 punktów.W walce na odległość otrzymanie obrażenia po pojedynczym ataku jest bardzo mało prawdopodobne, żeby nie powiedzieć niemożliwe. Przy odpowiednio dużej ilości ciosów (4) prawdopodobieństwo znacznie wzrasta. Podczas walki w zwarciu różnica odpowiada tej z przedziału 1-20pkt.
61-110 Już jedno wyprowadzone uderzenie powinno sięgnąć celu z łatwością. Oponent broniąc się ma większe szanse gdy ciosy zadawane są serią, ponieważ osiągana prędkość stała się tak duża, że prawdopodobieństwo trafienia w to samo miejsce przy wielu atakach znacznie się zwiększa. Walka na dystans wygląda tak samo jak walka w zwarciu przy różnicy 21-60pkt.Uniki przychodzą raczej z łatwością. Wyjątek stanowi sytuacja, w której liczba bezpośrednich uderzeń z bliska przekracza 10 ciosów. W pozostałych przypadkach owszem, trzeba się namęczyć, ale nie w znaczący sposób.
111-170 Obojętnie czy atak jest pojedynczy czy kombinacyjny, trafienie to niemal pewniak, a jedynie cud może spowodować unik. Ruchy wykonywane na pełnej prędkości wyglądają jak zamazane, niemożliwym jest obserwowanie całego zarysu kończyny, która uderza oponenta, jedynie drobny gest, którego następstwem jest otrzymany cios.Uniknięcie nawet gradu ciosów wydaje się być czynnością automatyczną niczym oddychanie. Przeciwnik może być bardzo podirytowany gdy nie trafia nawet gdy nie utrzymuje z rywalem kontaktu wzrokowego. Zachowanie przypomina przewidywanie ruchów.
>170 Różnica jest tak ogromna, nie do przedstawienia za pomocą skali. Oponent nawet nie zdąży wykonać ruchu powieką przed przyjęciem na siebie uderzenia.Nie ma porównania. Nie da się wyprowadzić choćby jednego celnego uderzenia na milion. To najlepiej obrazuje gigantyczną przewagę.

Ostatnio edytowany przez Narokishi (2017-04-28 11:49:44)


(Dane techniczne)

Mowa | Myśli | Krzyk


http://i.imgur.com/Vmuyqni.png

Offline

 

#4 2017-05-04 16:06:38

 Narokishi

Zaginiony

Skąd: Enko
Zarejestrowany: 2017-04-17
Posty: 160
Klan/Organizacja: Uchiha
KG/Umiejętność: Sharingan
Ranga: Członek klanu
Płeć: Mężczyzna
Multikonta: Naoki

Re: Pamiętnik małego modyfikatora

Kraj ziemi
opis kraju
Lord Feudalny
Siły zbrojnePiechota
Marynarka
Stosunki polityczneNegatywne
Pozytywne
Złoża
Statusy majątkoweBaigai
Kokkai
Sashikan
Podległe klany


Kraj wody
opis kraju
Lord Feudalny
Siły zbrojnePiechota
Marynarka
Stosunki polityczneNegatywne
Pozytywne
Złoża
Statusy majątkoweAirando
Sei
Sabishi
Gyakuen
Kanka
Kazantou
Toppudaun
Zettou
Podległe klany


Kraj ognia
opis kraju
Lord Feudalny
Siły zbrojnePiechota
Marynarka
Stosunki polityczneNegatywne
Pozytywne
Złoża
Statusy majątkoweShisou
Tanuza
Chikai
Podległe klany


Kraj błyskawic
opis kraju
Lord Feudalny
Siły zbrojnePiechota
Marynarka
Stosunki polityczneNegatywne
Pozytywne
Złoża
Statusy majątkoweKouesumi
Chuu
Hidari
Podległe klany


Kraj wiatru
opis kraju
Lord Feudalny
Siły zbrojnePiechota
Marynarka
Stosunki polityczneNegatywne
Pozytywne
Złoża
Statusy majątkoweSakkaku
Hizaken
Enko
Podległe klany


Ninja po skończeniu akademii:
KrajeZna położenie krajów i prowincji
Zna imiona i nazwiska lordów feudalnych
Zna średnie warunki pogodowe w każdym państwie
Kojarzy relacje pomiędzy klanami
KlanyZna imiona i nazwiska głów klanów i organizacji
Zna położenie osad klanów i organizacji
Zna opisowy wygląd insygni klanów
Kojarzy relacje pomiędzy klanami i organizacjami
Kekkei-GenkaiZna nazwy głównych limitów krwii (bez wyrzutków i samotników)
UmiejętnościPotrafi posługiwać się wszystkimi przedmiotami zwykłymi
Posiada wiedzę odnośnie wszystkich pieczęci ninja
PozostałeWie o istnieniu nadzwyczajnych przedmiotów, zwanych artefaktami
Zna przybliżony powszechny spis ludności
Zna historię świata i najważniejszych wydarzeń fabularnych
Zna legendy krążące po świecie


Ninja po skończeniu akademii:
KrajeZna położenie krajów i prowincji
Zna imiona i nazwiska lordów feudalnych
Zna średnie warunki pogodowe w każdym państwie
Kojarzy relacje pomiędzy klanami
KlanyZna imiona i nazwiska głów klanów i organizacji
Zna położenie osad klanów i organizacji
Zna opisowy wygląd insygni klanów
Kojarzy relacje pomiędzy klanami i organizacjami
Kekkei-GenkaiZna nazwy głównych limitów krwii (bez wyrzutków i samotników)
UmiejętnościPotrafi posługiwać się wszystkimi przedmiotami zwykłymi
Posiada wiedzę odnośnie wszystkich pieczęci ninja
PozostałeWie o istnieniu nadzwyczajnych przedmiotów, zwanych artefaktami
Zna przybliżony powszechny spis ludności
Zna historię świata i najważniejszych wydarzeń fabularnych
Zna legendy krążące po świecie

Ostatnio edytowany przez Narokishi (2017-05-05 21:31:25)


(Dane techniczne)

Mowa | Myśli | Krzyk


http://i.imgur.com/Vmuyqni.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
sprzedaj Rekrutacja do frakcji SAFD