Poboczna umiejętność, która niekoniecznie jest uczona wszystkich. Polega ona na poruszaniu się za pomocą innych zmysłów niż wzroku. Bardzo przydatna w sytuacji, w której oczy zostaną uszkodzone (uraz, wyniszczenie MS'a) lub z rożnych powodów zdatne nie będą mogły normalnie funkcjonować.
POZIOM PIERWSZY
Opis:
Użytkownik, który opanował ten poziom, jest w stanie zamknąć oczy i normalnie funkcjonować. Trening sprawia, że wyostrzają się zmysłu węchu, słuchu oraz dotyku, dzięki czemu w pewien sposób zastępują wzrok. W praktyce oznacza to, że reakcje wojownika są na poziomie 50% standardowych. Zdolność pozwala jednak tylko na zredukowanie ułomności, jaką niesie za sobą utrata wzroku, nie rozwija u ninja właściwości bojowych. Można jednak nadrobić i to przy użyciu wyczuwania chakry.
Wymagania:
-> OPANOWANIE: Trening.
-> CZAS TRENINGU: 4 dni.
-> PU: 80
-> INNE: minimum 100 punktów zręczności
POZIOM DRUGI
Opis:
Ciężkie treningi owocują. Łącząc swoją zdolność z wyczuwaniem chakry nawet bez używania wzroku użytkownik nie traci zupełnie nic na swoich zdolnościach bojowych (100% reakcji). Nie dość, że jest w stanie usłyszeć niemalże każdy atak, który wyda z siebie chociażby mały dźwięk, to potrafi w ułamku sekundy zlokalizować cel i zaatakować, pod warunkiem, że cel posiada chakrę.
Wymagania:
-> OPANOWANIE: Trening.
-> CZAS TRENINGU: 6 dni.
-> PU: 100
-> INNE: Wyczuwanie chakry, poziom trzeci.
Dodatkowe informacje:
- Posiadając pierwszy poziom tej umiejętności i jakikolwiek (nawet ostatni) poziom wyczuwania chakry nie zlikwidujemy defektów związanych z ujemnymi wartościami reakcji. Możliwe jest wtedy jedynie w miarę szybka lokalizacja celu, lecz nie dzieje się to automatycznie, jak w przypadku drugiego poziomu.
Offline