Ogłoszenie


#1 2013-02-24 19:07:22

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3717
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Śmierć

INSTRUKCJA POŚMIERTNA



     Każdy kiedyś umiera... teoretycznie nie ma osób, które będą żyły wiecznie. Tutaj także kierujemy się tą zasadą. Po otrzymaniu ostatecznego ciosu należy przejść przez dość skomplikowany proces, który umożliwi ponowną grę, tym razem jako zupełnie inny ninja.

    1. Gracz powiadamia o swojej śmierci administrację oraz podaje link do miejsca zgonu. Administracja zamyka jego KP i umieszcza w niej informacje o tym jak oraz gdzie zginął. Karta zostaje przeniesiona na cmentarz. Tym samym inni gracze mogą zachować o nim wszelkie wspomnienia.
    2. Następnie użytkownik zakłada nowe konto i ponownie kontaktuje się z administracją, a ta nadaje mu odpowiednią rangę. W ten sposób przydziela go do tego samego klanu lub organizacji co sprzed śmierci, bądź nowego.
    3. Po zakończeniu wszystkich formalności gracz przystępuje do najtrudniejszej części zadania: sporządzenia nowej KP. W tym miejscu należy pamiętać o zmianach w porównaniu do starej postaci.
    4. Po zaakceptowaniu karty postaci ninja zostaje oficjalnym członkiem klanu lub organizacji i może kontynuować swoją grę. Nie obowiązuje go Szkoła Ninja, może przystąpić od razu do właściwej rozgrywki.


     Jak widzimy śmierć nie oznacza definitywnego końca gry, wręcz przeciwnie, może otworzyć nowe drogi rozwoju oraz ciekawe sytuacje fabularne bezpośrednio lub pośrednio powiązane ze sobą.


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#2 2013-02-24 19:07:32

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3717
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Re: Śmierć

NOWA POSTAĆ W PORÓWNANIU DO NIEŻYJĄCEJ



     Tak jak to zostało już wspomniane wcześniej śmierć nie oznacza końca gry, może nawet oferować bardzo korzystne możliwości dla gracza, który chciałby kontynuować budowaną przez siebie fabułę lub stworzyć zupełnie nową w oparciu o zdobyte wcześniej doświadczenie. Poniżej przedstawione zostały dwa warianty (do wyboru przez gracza).

Wariant I:

-> PODLICZENIE I ZWROT PU - Wszystkie PU, które gracz wykorzystał na udoskonalenie postaci łącznie z tymi niewykorzystanymi zostają zwrócone. Można je rozdysponować od nowa.
-> ZACHOWANIE TEJ SAMEJ LICZBY PW
-> UTRATA EKWIPUNKU - Dotyczy to całego zgromadzonego ekwipunku, jaki posiadała postać, włącznie z artefaktami, przedmiotami wykonanymi na zamówienie oraz zwojem z paktem. Wszystkie przedmioty mogą zostać zabrane z miejsca śmierci przez innych graczy w ciągu 24 godzin od momentu zgonu, lecz obowiązuje całkowity zakaz przekazywania ich nowej postaci właściciela. Po 24 godzinach odebrać można jedynie artefakty oraz zwój przywołania.
-> UTRATA WSZELKICH WSPOMNIEŃ I INFORMACJI - Być może dla niektórych jest to logiczne jednak nowa postać nie posiada żadnych informacji, które zebrała zmarła. Wyjątek stanowią sytuacje, w których nieżyjący był bliskim krewnym lub przyjacielem, lecz muszą się ograniczyć do znajomości mało znaczących danych nie mogących pomóc np. w pokonaniu innego gracza lub takich, które zmarły nabył niedługo przed śmiercią.
-> UTRATA PR
-> ZMIANA WYGLĄDU - Dopuszcza się bliźniacze podobieństwo w przypadku bliskiego pokrewieństwa z nieżyjącą postacią. Ważne w tym przypadku, żeby zaznaczyć rzucające się w oczy różnice pomiędzy rodzeństwem.
-> ZMIANA UBIORU - Możliwe jest zachowanie bardzo podobnego lub nawet identycznego ubioru, jednak należy uwzględnić w historii postaci istotny powód takiego stanu rzeczy. Uprasza się jednak o zmianę tego elementu.
-> ZMIANA HISTORII POSTACI - Historia może być powiązana ze zmarłą postacią, lecz nie może być to ten sam opis poddany jedynie drobnej korekcie. Nowy ninja może być krewnym lub starym znajomym, ale zabrania się naginania fabuły gry poprzez zdarzenia, które nigdy na forum nie wystąpiły, innymi słowy najlepiej wspomnienia o starej postaci umieszczać przed rozpoczęciem szkoły ninja.
-> ZMIANA IMIENIA
-> MOŻLIWA ZMIANA KEKKEI GENKAI/UMIEJĘTNOŚCI SPECJALNEJ - Dodatkowe informacje dwa posty niżej.

Wariant II:

-> ROZPOCZĘCIE GRY Z 0 PW
-> UTRATA EKWIPUNKU - Dotyczy to całego zgromadzonego ekwipunku, jaki posiadała postać, włącznie z artefaktami, przedmiotami wykonanymi na zamówienie oraz zwojem z paktem. Wszystkie przedmioty mogą zostać zabrane z miejsca śmierci przez innych graczy w ciągu 24 godzin od momentu zgonu, lecz obowiązuje całkowity zakaz przekazywania ich nowej postaci właściciela. Po 24 godzinach odebrać można jedynie artefakty oraz zwój przywołania.
-> UTRATA WSZELKICH WSPOMNIEŃ I INFORMACJI - Być może dla niektórych jest to logiczne jednak nowa postać nie posiada żadnych informacji, które zebrała zmarła. Wyjątek stanowią sytuacje, w których nieżyjący był bliskim krewnym lub przyjacielem, lecz muszą się ograniczyć do znajomości mało znaczących danych nie mogących pomóc np. w pokonaniu innego gracza lub takich, które zmarły nabył niedługo przed śmiercią.
-> ZMIANA WYGLĄDU - Dopuszcza się bliźniacze podobieństwo w przypadku bliskiego pokrewieństwa z nieżyjącą postacią. Ważne w tym przypadku, żeby zaznaczyć rzucające się w oczy różnice pomiędzy rodzeństwem.
-> ZMIANA UBIORU - Możliwe jest zachowanie bardzo podobnego lub nawet identycznego ubioru, jednak należy uwzględnić w historii postaci istotny powód takiego stanu rzeczy. Uprasza się jednak o zmianę tego elementu.
-> ZMIANA HISTORII POSTACI - Historia może być powiązana ze zmarłą postacią, lecz nie może być to ten sam opis poddany jedynie drobnej korekcie. Nowy ninja może być krewnym lub starym znajomym, ale zabrania się naginania fabuły gry poprzez zdarzenia, które nigdy na forum nie wystąpiły, innymi słowy najlepiej wspomnienia o starej postaci umieszczać przed rozpoczęciem szkoły ninja.
-> ZMIANA IMIENIA
-> UTRATA WSZYSTKICH JUTSU "A" ORAZ "S"
-> UTRATA 50% WSZYSTKICH STATYSTYK - Konieczne jest obliczenie 1/2 wartości każdej statystyki. Nie wliczają się w to mnożniki, wszystko zostaje liczone od wartości podstawowej. Następnie otrzymaną wartość należy odjąć od tej posiadanej przez starą postać. Na końcu koniecznie trzeba wyliczyć statystyki dodatkowe na podstawie otrzymanych wyników.
-> UTRATA UMIEJĘTNOŚCI DODATKOWEJ
-> UTRATA KEKKEI GENKAI/UMIEJĘTNOŚCI SPECJALNEJ
-> UTRATA PR
-> ZACHOWANIE JEDYNIE TRZECH UMIEJĘTNOŚCI ZWYKŁYCH


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#3 2013-02-24 19:07:40

 Katsuro

Administrator

5259823
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 3717
Multikonta: Mamoru [NPC]
WWW

Re: Śmierć

ŚMIERĆ I ZMIANA KLANU



OGÓLNE INFORMACJE
     Podczas całej swojej gry na forum użytkownik może doprowadzać do śmierci swoich postaci niezliczoną ilość razy, jednak odrodzić się w szeregach innego klanu lub organizacji jest w stanie jedynie raz (oczywiście może więcej, jednak za każdym razem rozpoczyna tak samo jak na początku, od akademii). Wspomniana zmiana daje możliwość całkowitej przebudowy karty postaci, jedyny warunek to napisanie na forum głównym łącznie 200 postów. Cały proces, oprócz szczegółów zamieszczonych poniżej, przebiega w sposób identyczny jak "standardowa" śmierć.

MINUSY
     Taka śmierć, która daje zupełnie nowe, bardzo kuszące możliwości, została wzbogacona o wady. Użytkownik musi przyjąć do wiadomości, że w przypadku wariantu drugiego statystyki nowej postaci zmniejszają się nie o 50%, lecz aż o 75%. W wariancie pierwszym przy wyborze innej specjalizacji, żywiołu lub stylu walki traci wszystkie techniki z nimi związane bez możliwości zamiany. Nie można równie zamienić technik klanowych (oba warianty).

SYSTEM ZAMIANY ZDOLNOŚCI
     W wariancie pierwszym zamienić można takie zdolności jak KG oraz umiejętności dodatkowe i specjalne. Każda zamiana odbywa się na tej samej zasadzie, posiadając np. 3 poziom KG możemy go wymienić tylko na ten sam poziom innego KG, analogicznie w przypadku umiejętności specjalnych i dodatkowych.

Uwaga!
     Wyjątek od wyżej wymienionej sytuacji stanowi przejście do klanu Uchiha. Jeżeli posiada się 5 poziom jakiegoś KG to przechodząc do owego klanu poziom KG spada automatycznie do 3. Jednak po spełnieniu wymagań na 4/5 poziom nie trzeba go trenować i płacić PU (chyba, że posiadaliśmy tylko 4 poziom, wtedy 5 trzeba normalnie trenować i wydać na niego PU). Posiadanie 6 poziomu KG oznacza jego bezpowrotne utracenie, bez żadnych zwrotów PU.


http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Nowy projekt: Mage Guild Wars!
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Výrobce betonových septiků StråŞ nad NeŞårkou Hoteller Aruba