Yoshimaru - 2017-04-21 20:46:13

     Długo oblegany temat na discordzie wrzucam ostatecznie jako propozycja. Przedstawiłem go na początku Katsuro, który wyraził swoją aprobatę. Zacznijmy od tego, że wszystkie techniki ninja, tak samo jak tworzące limity krwi będą miały swoje ograniczenie w postaci maksymalnej szybkości, siły i wytrzymałości. Natomiast żeby nie utworzyć punktu, w którym wszyscy gracze będą równi, wpadłem na pomysł, by każdy limit mógł być zdjęty kosztem większej ilości energii. Przedstawię to przykładowo. Wszystkie procenty, zależności i wskaźniki są domyślne i nie stanowią nic rzeczywistego. Zwykły obraz na to, o czym dużo już rozmawialiśmy.

http://i.imgur.com/8nVH6ks.pnghttp://i.imgur.com/AMzp4Yj.pnghttp://i.imgur.com/5A3S57g.pnghttp://i.imgur.com/VoTwHAD.png



Dane techniczne:

Zakres: mały (do 10 metrów)
Obrażenia: niewielkie
Koszt chakry: 7.000 za stworzenie; 2.000 za wydłużenie o 1 metr
Pieczęcie: Tygrys (虎, Tora)

Dodatkowe informacje:

- Szybkość techniki: 0,7 * Siła NinJutsu

     Pierwszorzędne informacje odnośnie powyższej techniki:
          -> Kosztuje 7.000 za stworzenie i 2.000 za wydłużenie
          -> Przelicznik do szybkości wynosi 0,7 * Siła NinJutsu
          -> Technika rangi C
          -> Maksymalna siła NinJutsu dla rangi C wynosi 200
          -> A więc maksymalna szybkość techniki to 140

     Teoretyczna aktualizacja: "Chcąc zwiększyć szybkość techniki rangi C należy zapłacić 35% więcej kosztu chakry za każde dodatkowe 20 punktów."

     Przed aktualizacją:
          -> Szybkość techniki 140
          -> Koszt techniki 7.000
     Po aktualizacji:
          -> Szybkość techniki: 200
          -> Koszt techniki: 14.350

HĂ´tels Russie