Shiramui - 2013-10-25 15:24:08

Denka


http://i.imgur.com/Om4DbMS.png


     Denka to jeden z kotów – ninja. Jest on bardzo charakterystyczny dla owego paktu, ponieważ jest jednym z najbardziej żywiołowych Summonów. Nawiązuje on zawsze konwersacje z przywołującym i innymi kotami. Jest typem leniucha, temu często irytuje ludzi i zwierzęta. Mimo wszystko podczas trudnych sytuacji Denka potrafi przestać być nieokrzesanym i pomóc innym. Kot ten jest bardzo mały, jeśli chodzi o rozmiary. Ma około trzydziestu centymetrów, a jego futro jest dwukolorowe – żółto-czarne. Denka chodzi w niebieskim kimonie, które wbrew pozorom pasuje do jego sierści. Bronią Denki jest wyczuwanie chakry. Nie czyni go to bezbronnym, o nie. Summon ten potrafi rozpoznać wszystko (związanego z chakrą) w promieniu jednego kilometra. Dodatkowo kociak pamięta zawsze daną chakrę, dzięki czemu nie da się go zwieść, jeśli chodzi o przebrania.

Statystyki:
Chakra: 50.000
Siła: 10pkt
Szybkość: 30pkt
Zwinność: 30pkt
Koszt wezwania: 13.000

Jutsu:
[C] Gyaku Kuchiyose no Jutsu - http://www.ninjaclanwars.pun.pl/viewtopic.php?id=3804
Summon fabularny - http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Denka


Sakkaku


http://i.imgur.com/HTLAEAU.png


     Sakkaku to bardzo tajemnicza kotka. W rzeczywistości ciężko jest nazwać go „kiciusiem”, ponieważ jest to pantera, wlicza się jednak do tego paktu. Sakkaku jest nieoficjalną dowódczynią wszystkich kotów z tego paktu, temu okazywać jej należy zasłużony szacunek. Pantera ta wygląda jak większość swoich krewniaczek. Ma około półtora metra długości, niecały metr wysokości. Dodatkowo jej największą chlubą jest jej ogon, który dodatkowo mierzy metr. Sakkaku posiada gęstą czarną sierść, która pokrywa całe jej ciało. Jedynym jasnym punktem w jej ciele są oczy, błyszczące złotym blaskiem. Pantera ta posiada również charakter, którego rozgryzienie sprawia problemy nawet największym myślicielom. Chociaż Sakkaku zawsze podczas boju jest bardzo pomocna, to w normalnym życiu trudno jest nawiązać z nią kontakt. Wiąże się z tym pewna historia. Kiedyś, zanim zajmowała się sztuką walki, pantera ta wiodła spokojne życie u boku swego partnera, lidera wśród kotów z tego paktu. Niestety, podczas jednej z walk jej towarzysz życia zginął, przez co ona straciła swoją pozycję. Część kotów jednak pozostało przy niej i uciekała się do niej z ich problemami. Sakkaku zawsze mądrze im pomagała, temu szybko odbudowała swoją pozycję i została nieoficjalną zastępczynią zmarłego lidera. Pantera ta rozwinęła przede wszystkim sztukę GenJutsu. Dzięki niej potrafi nieraz omamić silniejszego przeciwnika.

Statystyki:
Chakra: 90.000
Siła: 50pkt
Szybkość: 60pkt
Zwinność: 80pkt
Koszt wezwania: 22.000

Jutsu:
[s] Rupu Jikan no Jutsu [SummonJutsu] – technika tylko dla Summona

http://img268.imageshack.us/img268/1992/brakobrazka.jpg


Bardzo zaawansowana technika iluzji. Polega ona na donośnym ryku pantery, we wskazanym kierunku. Korzystając z tego, że dźwięk się odbija i zachodzi efekt dyfrakcji oraz echa, można sprawić, aby w zasadzie każdy, kto stoi w danym zakresie usłyszał to Jutsu. Rupu Jikan no Jutsu wymaga usłyszenia ryku Sakkaku. Kiedy ofiara otrzyma impuls dźwiękowy, wpada w GenJutsu, polegające na zapętleniu czasu. Z osobą nic się nie dzieje, lecz wpadając w iluzję nie odczuwa upływu sekund i minut. Wydaje jej się, że przeżywa wspomnienie sprzed 2 minut wstecz. Analogicznie, gdy ofiara wpadnie w to GenJutsu, a następnie ktoś rzuci w nią shurikenem, to ona nie dostrzeże tego w tym momencie, lecz 2 minuty później.
Dane techniczne Jutsu:
Ranga: S
Żywioł: brak
Typ: Ofensywne
Zakres: bardzo duży (800 metrów)
Obrażenia: brak
Koszt chakry: 30.000
Inne: Kontrakt z kotami

Nigeru


http://i.imgur.com/rrmzJCC.png


     Nigeru to kolejny z Summonów z paktu z kotami. Tak jak Sakkaku, jest on panterą, a nie zwyczajnym kotkiem. Jego wygląd jest typowy dla wszystkich jego kuzynów – ma żółtą sierść z czarnymi cętkami. Dzięki temu jest bardzo dobrze widoczny. Nigeru w porównaniu do pantery opisanej wyżej, nie jest przyzwyczajony do walk i bojów. Jego główną umiejętnością jest bieg. Szybki bieg. Dzięki niemu potrafi bardzo prędko pokonywać odległości między jednym miejscem, a drugim. Wpływa to bardzo na jego charakter i osobowość. Nigeru podczas walki jest trochę przerażony, ale jeśli musi uciekać, albo kogoś przetransportować – robi to maksymalnie, wyczerpując swój organizm maksymalnie. Szczególnie podczas ucieczki. W normalnym życiu jest bardzo pokojowym stworzeniem i lubi nawiązywać kontakty z ludźmi czy innymi stworzeniami. Zdolności Nigeru umożliwiają skracanie podróży między prowincjami. Pantera ta może zabrać maksymalnie dwie osoby. Osoba musi najpierw wezwać Nigeru, a następnie pisze [z/t] do danego tematu w innej prowincji. Jednak Jeśli podróżuje przez np. 5 kraików to pisze w co drugim (czyli analogicznie, 1, 3, 5). Działa to na podobnej zasadzie, jak Kibaku Nendo.

Statystyki:
Chakra: 10.000
Siła: 70pkt
Szybkość: 180pkt
Zwinność: 90pkt
Koszt wezwania: 19.000

przeprowadzki kraków cleaning windows sydney rope access