Katsuro - 2013-02-22 19:14:06

MISTRZOWSKIE POSTACI



     Każdy ninja, po wielu latach treningów, osiąga pewien poziom, którego przewyższyć już nie może, mówimy wtedy o limicie. Z biegiem czasu coraz trudniej przyswoić nowe zdolności, postać musi poświęcić więcej wysiłku niż kiedyś na opanowanie nowego jutsu czy umiejętności. Pomimo tego w dalszym ciągu następuje rozwój, doskonalenie się na każdym szczeblu, przełamywanie kolejnych barier. Również to kiedyś się kończy, co oznacza, że został osiągnięty wspominany limit, ostatnia bariera nie do pokonania w żaden sposób. Dotarcie do pierwszej bariery wynoszącej 1.000PW powoduje, że postać osiągnęła poziom mistrzowski. Ich potęga jest znana na całym świecie, niektórzy porównywani są nawet z Bogami.

BARIERY MISTRZA

     Każda bariera powoduje, że postaci coraz trudniej jest się rozwijać. Oznacza to, że każdy kolejny trening ma zwiększone koszta PU i zmniejszone otrzymywane PW. Wartości zależą od poziomu bariery:

POZIOM PIERWSZY
(od 1.000PW)

-> Koszt PU: zwiększony o połowę
-> Otrzymywane PW: zmniejszone dwukrotnie

POZIOM DRUGI
(od 1.500PW)

-> Koszt PU: zwiększony dwukrotnie
-> Otrzymywane PW: zmniejszone czterokrotnie

*


Uwaga!

    -> Osiągnięcie poziomu trzeciego, czyli uzyskanie 2.000 punktów wymagań, oznacza, że postać nie może się już w żaden sposób rozwinąć. Graczowi pozostaje jedynie korzystanie z tego co już wytrenował.
    -> Koszt PU dotyczy każdej możliwej zdolności oraz punktów statystyk.

*


NOWA POSTAĆ

     Przełamanie pierwszej bariery nie tylko powoduje, że postać wolniej się rozwija, lecz także otwiera przed graczem nowe możliwości. Każdy kto posiada postać mistrzowską może stworzyć nową postać, która nie musi zdawać akademii, a atrybuty rozdaje jakby uzyskała maksymalny wynik w teście sprawnościowym (60 punktów). Ponadto wybiera dwa spośród niżej podanych bonusów (oczywiście dla nowej postaci):

    1. Wynagrodzenie w postaci PU za sesje i walki większe o 50%.
    2. Treningi krótsze o połowę.
    3. Dwukrotnie większe wynagrodzenie w postaci PU, PW oraz ryo za sesje.
    4. Postać będąca członkiem klanu może opanować jedną umiejętność specjalną i jedną dodatkową.
    5. Postać w Wyrzutkach może opanować dwie umiejętności specjalne.
    6. Postaci przysługuje sesja na artefakt.

Uwaga!

    -> Nowa postać może być spokrewniona z postacią mistrzowską, wyjątek stanowi jedynie najbliższe pokrewieństwo (syn, córka, ojciec, matka). Dopuszcza się jednak wyjątki od tej reguły, jednak należy podać administracji szczegółowe fabularne wyjaśnienie.
    -> Mistrz nie może oddawać przedmiotów swojej drugiej postaci bezpośrednio lub poprzez pośrednika. Nie istnieje żadna możliwość przekazywanie broni między postaciami jednego gracza.

*


ZASTRZEŻENIA FABULARNE

-> Mistrz może w dowolnym miejscu na świecie założyć swoją kryjówkę. Wyjątkiem stanowi sytuacja gdy postać jest liderem jakiegoś klanu/organizacji, w takim przypadku zostaje w jego/jej siedzibie.
-> Mistrz może mieć maksymalnie trzech uczniów, jednakże żaden z nich nie może być jego drugą postacią.
-> Mistrz może oddać zwój innemu graczowi lub zatrzymać go i decydować kto podpiszę dany pakt. Jeżeli nowa postać gracza, który oddał mistrza, chce mieć ten sam pakt, to bez podpisania zwoju automatycznie na start posiada ten pakt, pamiętać trzeba tylko o poinformowaniu administracji i odnotowaniu tego faktu w kp.
-> Jeżeli mistrz należy do organizacji Samotników, może odbudować swój, klan tworząc jego siedzibę. Koszt tego zabiegu wynosi 50.000 Ryo. Żeby móc założyć siedzibę klanu należy znaleźć przynajmniej jednego, aktywnego (minimum 3 miesiące aktywnej gry) ninja o tym samym KG.
-> Nowa postać mistrza, która dołącza do wyrzutków, może posiadać własną, wymyśloną od zera umiejętność specjalną (oczywiście po skonsultowaniu tego z administracją).
-> Przekazywanie zdobytych przez Mistrza bonusów drugiej postaci gracza jest niemożliwe aż do osiągnięcie limitu. Po osiągnięciu 2.000PW każdy taki transfer musi być uzgodniony z administracją, jednak przekazać można jedynie punkty umiejętności.

Nowy opis obowiązuje od 10.03.2013r.
(zmiana w rodzajach bonusów z dnia 09.01.2014r.)

http://serialai24.online worldhotels-in.com